// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴

بازی Journey برای iOS منتشر شد

کاربران iOS هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپ استور، بازی تحسین شده Journey را تجربه کنند.

بازی Journey برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کاربران پلی استیشن 3 در دسترس قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. همچنین آستین وینتوری، آهنگساز جرنی، در همان سال نامزد دریافت جایزه گرمی شد. جرنی به‌واسطه‌‌ی معماها و سکوبازی‌های خود توانست جایگاه ویژه‌ای را در قلب کاربران پیدا کند. البته نمی‌توان منکر موسیقی گوش‌نواز این بازی شد که در کنار آن، تجربه‌ی کامل‌تری را ارائه می‌داد.

مدتی است که بازی Sky: Children of Light در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است؛ محصولی که توسط استودیو Thatgamecompany، سازنده جرنی، توسعه داده شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، مشخص شده است که بازی آیفون Journey هم روی فروشگاه اپ استور عرضه شده است. ازاین‌رو کاربران و علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند جرنی را روی گوشی موبایل یا تبلت خود تجربه کنند. ازطرفی اگر Sky: Children of Light را تجربه کرده‌اید و از تجربه‌ی خود لذت برده‌اید، جرنی هم می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

دراین‌میان اشاره کنم که بازی Journey روی iOS با قیمت ۴.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. همچنین کاربران کامپیوتر هم می‌توانند ازطریق فروشگاه اپیک گیمز این بازی را تهیه کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Journey چیست؟ آیا از تجربه آن لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده