// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

در گیمزکام 2019 و PAX West جزئیات محتویات پس از عرضه Borderlands 3 اعلام می‌شود

در گزارش مالی تیک-تو مشخص شد که در PAX West و گیمزکام ۲۰۱۹، جزئیات بسته‌های الحاقی و محتویات پس از عرضه Borderlands 3 منتشر می‌شود.

Borderlands 3 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۱۹ دانست که در شهریور ماه عرضه می‌شود. یکی از مواردی که کاربران از آن انتظار دارند، عملکرد و کیفیت بالا است. همچنین محتویات یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند کاربران را در طولانی مدت سرگرم کند. تیم سازنده در گذشته بارها به این مورد اشاره کرده است که بوردرلندز 3 کیفیت ساخت بالایی خواهد داشت و به‌تازگی هم اعلام کرده است که جزئیات بیشتری را از بسته‌های الحاقی و محتویات پس از عرضه منتشر می‌کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کارل اسلاتف، رئیس تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، در گزارش مالی اخیر این شرکت اعلام کرده است که در نمایشگاه‌های گیمزکام 2019 و PAX West، جزئیات بسته‌های الحاقی و محتویات پس از عرضه Borderlands 3 را منتشر می‌کنند. قطعا دانستن این موارد می‌تواند بسیاری از کاربران را برای خرید بوردرلندز 3 ترغیب کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم چه محتویاتی برای این بازی تیراندازی اول شخص درنظر گرفته شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین رویداد گیمزکام ۲۰۱۹ از تاریخ ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) آغاز می‌شود و تا تاریخ دو شهریور ماه (۲۴ آگوست) هم ادامه خواهد داشت. نمایشگاه PAX West هم در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۱ شهریور ماه (۲ سپتامبر) ادامه خواهد داشت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده