// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

۲۵ میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 تاکنون به بازار عرضه شده است

شرکت تیک-تو اینتراکتیو به‌تازگی اعلام کرده است که ۲۵ میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است.

Red Dead Redemption 2 پس از مدت‌ها انتظار در پاییز سال گذشته روانه بازار شد و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به‌نمایش بگذارد و جایزه‌های مختلفی را هم کسب کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در جدیدترین گزارش مالی خود از میزان نسخه‌های ارسال شده این بازی به بازار سخن گفته است.

تیک-تو اینتراکتیو گفته است که شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games) تابه‌حال ۲۵ میلیون نسخه از رد دد ریدمپشن 2 را به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال کرده است. البته این رقم تا پایان ماه ژوئن (۹ تیر ماه) است. این در حالی است که در ماه مِی اعلام شده بود که ۲۴ میلیون نسخه از این بازی به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است. دراین‌میان اشاره کنم که این آمار و ارقام مربوط به نسخه‌های ارسالی است و این گفته بدین معنا نیست که Red Dead Redemption 2 حتما ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

Red Dead Online یکی دیگر از بخش‌هایی است که راک استار گیمز روی آن تمرکز کرده است و به‌واسطه پرداخت‌های درون برنامه‌ای رد دد آنلاین توانسته‌ است سود خوبی را کسب کنند. استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، در جریان گزارش مالی این شرکت از هیجان خود برای شرایط مساعد بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 سخن گفته است. همچنین او اعلام کرده که امیدوار است راک استار آنلاین (منظور Red Dead Online و GTA Online است) بتوانند در سال مالی جاری رکورد جدیدی را از نظر درآمد ثبت کنند.

باتوجه‌به گفته‌های زلنیک، کاربران GTA Online و Red Dead Online می‌توانند منتظر محتویات بیشتر در آینده باشند. راک استار گیمز در حال تلاش است تا با ارائه محتویات جدید و سرگرم کننده، مخاطبان را راضی نگه دارد. در ادامه می‌توانید نسخه‌های ارسالی سایر بازی‌های تیک-تو اینتراکتیو را مشاهده کنید.

  • تابه‌حال ۱۲ میلیون نسخه از بازی NBA 2K19 به خرده‌فروشی‌های سراسر جهان ارسال شده است و پرفروش‌ترین بازی ورزشی 2K به‌حساب می‌آید.
  • از بازی Civilization VI هم ۵.۵ میلیون نسخه به بازار ارسال شده است و سریع‌ترین فروش در میان سایر نسخه‌های این مجموعه را به خود اختصاص داده است.
  • از مجموعه Borderlands تقریبا ۴۸ میلیون نسخه به بازار ارسال شده است که ۲۲ میلیون نسخه سهم بازی Borderlands 2 است.
  • در جریان نمایشگاه PAX و گیمزکام هم اطلاعات محتویات پس از عرضه Borderlands 3 در دسترس قرار می‌گیرد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده