نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸

تریلر معرفی بازی The King of Fighters XV منتشر شد

در رویداد EVO 2019، استودیوی SNK تریلری منتشر کرده است که به‌طور رسمی از کار روی نسخه پانزدهم مجموعه The King of Fighters خبر می‌دهد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

در سال ۱۹۹۴ استودیوی SNK دست به انتشار اولین بازی از سری محبوب سبک مبارزه‌ای خود یعنی The King of Fighters زد. این مجموعه توانست با شخصیت‌های متنوع و حالت‌های جذاب خود طرفداران زیادی به‌خصوص در کشور ژاپن پیدا کند. به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است گیمرها نسخه جدیدی از بازی را شاهد باشند و مبارزه‌های لذت‌بخش‌تری را در نسخه پانزدهم آن تحت عنوان The King of Fighters XV تجربه کنند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی SNK با انتشار تریلری در طی مراسم EVO 2019 به‌صورت رسمی کار روی نسخه جدید از این مجموعه دوست‌داشتنی را تایید کرد. باتوجه به‌اینکه اطلاعات و جزییات زیادی در این تریلر نمایش داده نمی‌شود، اما خبر تایید و عرضه این نسخه از بازی در کشورهای اروپایی علاوه‌بر اینکه می‌تواند طرفداران قدیمی بازی را راضی کند، باعث می‌شود افراد جدیدی با آن آشنا شوند. در گذشته تیم سازنده بازی تایید کرده بود که نسخه پانزدهم این مجموعه مبارزه‌ای قرار است توسط موتور آنریل انجین 4 ساخته شود.

تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط عوامل بازی، نشان از عرضه بازی The King of Fighters XV در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ را می‌دهد. طرفداران استودیوی SNK باید منتظر یک سال هیجان‌انگیز باشند؛ چراکه علاوه‌بر این بازی، عرضه نسخه جدید بازی Metal Slug و همچنین تولید کنسول Neo Geo Mini در برنامه کاری آنها است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما هم اگر به بازی‌های سبک مبارزه‌ای علاقه دارید و این مجموعه قدیمی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده