// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

خط تولید لباس های Cuphead راه اندازی شد

لباس‌‌های بازی Cuphead با طرح‌‌های سبک قدیمی این بازی در سایت insertcoin در دسترس قرار گرفت.

صفحه‌ی رسمی توییتر استودیو MDHR، سازنده بازی Cuphead، اعلام کرد که این استودیو با همکاری Insert Coin خط تولید لباس با محوریت بازی Cuphead خود را راه اندازی کرده است.

لباس‌های کاپ هد شامل طرح‌های سبک قدیمی که نماینده‌ی خوبی برای این بازی هستند، می‌شود. قیمت‌ این کالاهای تبلیغاتی نیز متناسب هستند و می‌توانید براساس جایی که در آن زندگی می‌کنید، بین قیمت اروپا و آمریکا انتخاب کنید. برای دیدن فهرست کامل کالاهای موجود در حال حاضر به این سایت مراجعه کنید.

 Cuphead

تا کنون فروش بازی Cuphead پس از انتشار آن در سال ۲۰۱۷، از چهار میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین نتفلیکس در حال ساخت انیمیشنی براساس بازی مستقل Cuphead است که ماجراهای جدیدی از شخصیت‌های بازی را روایت می‌کند؛ اما تاریخ انتشار این انیمیشن هنوز مشخص نیست. کارگردان هنری بازی God of War نیز به‌تازگی طرح‌های سه‌بعدی خود از کاراکترهای بازی Cuphead را منتشر کرد.

استودیو MDHR سال گذشته طی نمایشگاه E3، بسته الحاقی جدید این بازی با نام The Delicious Last Course را معرفی کرد که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۹ منتشر شود؛ اما چندی پیش خبر تأخیر آن تا سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

بازی مستقل کاپ هد امتیاز ۹ را از سایت زومجی دریافت کرده است و هم اکنون برای کامپیوتر و ایکس‌ باکس وان و همین‌طور نسخه نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده