نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

نگاهی به داستان، گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید بازی Ghost Recon: Breakpoint

Ghost recon Breakpoint با ارائه‌ی مکانیک‌هایی شدیدا واقع‌گرایانه و بقامحور درکنار تقدیم کردن تجربه‌ای سرگرم‌کننده از گیم‌پلی تاکتیکال و جهان‌باز این مجموعه، به معجونی خوش‌طعم، خواستنی و متفاوت از میان دست‌پخت‌های جدید یوبیسافت می‌ماند.

دنبال‌کنندگان هنر هشتم به‌خصوص بازی‌های اکشن و شوتر بدون شک با سری بازی‌های گوست ریکان (Ghost Recon) آشنایی دارند. سری بازی‌هایی که با همکاری یوبیسافت و استودیو Red Storm Entertainment شکل گرفت و با ارائه‌ی گیم‌پلی خلاقانه و تاکتیکی خود توانست نگرشی جدید از بازی‌های شوتر را به‌گیمرها معرفی کند. از سال ۲۰۰۱ تا همین امسال که سال ۲۰۱۹ باشد، قسمت‌های متنوع و متعددی از این مجموعه بازی منتشر شده و طی این سال‌ها، هواداران زیادی را هم برای خودش دست‌وپا کرده است.

سری بازی‌های گوست ریکان طی ده سال گذشته و به‌خصوص پس از انتشار بازی Ghost Recon: Future Soldier با یک تغییر نگرش همراه شدند؛ تغییراتی که با روح و شالوده‌ی تاکتیکی بازی شدیدا جور درآمدند و با معرفی این سری بازی به‌مخاطبان جدید، کاری کردند تا دوباره گوست ریکان را در سطح اول صنعت بازی‌های ویدیویی ببینیم. یوبیسافت سال ۲۰۱۷ و همراه‌با تیمی غیر از استودیو رد استورم، قسمتی جدید از این مجموعه بازی‌ را ساخت و به‌بازار عرضه کرد. در این قسمت جدید از سری که با نام Ghost Recon Wildlands به‌گیمرها تقدیم می‌شد، بازهم شاهد تغییراتی بودیم و درکنار تمامی تحولات و صدالبته ایراداتی که بازی در کوله‌بار خود داشت، عملکرد به‌نسبت موفق این نسخه از سری را شاهد بودیم. با استناد به‌این موارد، یوبیسافت دوباره به‌تیم شعبه‌ی پاریس خود اعتماد کرده و ساخت تازه‌ترین نسخه از این سری بازی‌ها را به این استودیو سپرده است. در این مطلب علاوه‌بر ترجمه‌ی یک مقاله‌ی ویژه از مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن، نگاهی به‌تمامی اطلاعات موجود از بازی Ghost Recon: Breakpoint انداخته‌ایم و آن‌ها را کنار یکدیگر، در این مطلب گردهم آورده‌ایم تا ببینیم یوبیسافت چه چیزی را برای‌مان آماده کرده است؛ یوبیسافتی که حالا با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای کاملا جدید و نزدیک‌به‌واقعیت، المان‌های واقع‌گرایانه‌ی متعددی را به‌این بازی که ادامه‌ی گوست ریکان وایلدلندز هم است، اضافه کرده و مشغول ساخت یک بازی واقعا هیجان‌انگیز است.

Ghost Recon: Breakpoint

از راست به‌چپ: فیوری، نومد، فیکسیت و واسیلی؛ چهار عضو رسته‌ی اشباح که به‌مبارزه با جوخه‌ی گرگ‌ها می‌روند

بازی در یک جزیره‌ی خیالی با نام آروآ جریان دارد. زنده ماندن و فرار از خطرهایی که این جزیره برای شما ترتیب دیده، شاید سخت‌تر از رویارویی با گماشته‌های کول واکر و جوخه‌ی گرگ‌ها باشد!

داستان بازی دقیقا حول محور نامی که یدک می‌کشد، می‌گردد. Breakpoint دست روی نقطه‌ی شکست و جدایی «گوست‌ها» می‌گذارد و حالا قرار است پیکار درونیِ این سربازان زبده را که پیش‌تر برادران هم‌رزم یکدیگر بودند را شاهد باشیم. در بازی Ghost Recon: Breakpoint رسته‌ی گوست‌ها به دو دسته تقسیم شده‌اند و گروه یاغی‌ها، با نام و نشان «گرگ‌ها» جزیره‌ی آروآ (Auroa) را می‌گردانند. دسته‌ی گرگ‌ها که توسط Cole.D.Walker با هنرنمایی جان برنثال ( Jon Bernthal) یا همان پانیشر نتفلیکس هدایت می‌شود، به‌تجهیزات یک سازمان تحقیقاتی شدیدا پیشرفته با نام اِسکِل تکنولوژیز (Skell Technologies) دست پیدا کرده‌اند، اعضای این شرکت را به‌ساخت تسلیحات نظامی وادار می‌کنند و با فعالیت‌های تروریستی در شهرهای بزرگ و مهم دنیا، قتل سران کشورهای مختلف و کارهایی این‌چنینی، سازمان ملل متحد را به‌جنب‌وجوش واداشته‌اند. اینجا است که دنیا، راه‌حل این اتفاقات را در رسته‌ی اشباح به‌فرماندهی نومد (Nomad) می‌بیند. حالا گوست‌ها باید پابه‌جزیره‌ی آروآ، لانه‌ی لشگری عظیم از پهپادهای جاسوسی قاتل و ربات‌های عظیم‌الجثه بگذارند و درپی گوشمالی واکر و دارودسته‌ی گرگ‌ها، خشاب‌های خود را پر از فشنگ کنند.

Ghost Recon: Breakpoint

Cole.D.Walker با بازی جان برنثال؛ واکر که پیش‌تر یکی از اعضای گروه اشباح بوده حالا یاغی شده و با تشکیل دادن جوخه‌ی گرگ‌ها، زندگی مردم جهان را به‌خطر انداخته است

متنی که خواندیم، خلاصه‌ی داستان بازی است؛ جایی که یکی از شخصیت‌های مثبت Ghost Recon: Wildlands یعنی کول واکر که او را در بسته‌ی الحاقی Operational Oracle ملاقات کردیم، حالا به‌یک شخصیت منفی، یاغی و خطرناک تبدیل شده و به‌برادران هم‌رزمش از دسته‌ی گوست‌ها پشت کرده است. اینکه چرا این اتفاقات رخ داده‌اند و چطور داستان سری گوست ریکان به‌چنین نقطه‌ای رسیده است، در قالب فلش‌بک‌های مختلف در داستان بریک‌پوینت به‌گیمرها توضیح داده می‌شود؛ موضوعی که تیم یوبیسافت هم آن را تایید کرده است. رفتار خصمانه و تروریستی واکر و جوخه‌ی گرگ‌ها، نومد و گوست‌ها را به‌جزیره‌ی آروآ می‌کشاند.

Breakpoint ادامه‌ی Wildlands خواهد بود و مثل قسمت قبلی، از موتور گرافیکی Anvil Next 2.0 برای توسعه‌اش استفاده می‌شود

جزیره‌ای خیالی که برخلاف دنیای Wildlands که یک منطقه‌ی واقعی را برای گیمرها بازسازی کرده بود، مکانی کاملا خیالی است و بسته‌ به‌ایده‌های تیم سازنده، از اقلیم متنوعی بهره می‌برد. باید گفت که درکنار دسته‌ی گرگ‌ها، این محیط آروآ است که بازیکنان را تهدید می‌کند و گیمرها قبل از آمادگی برای پنجه‌درپنجه شدن با سربازان واکر، باید از پس طبیعت بی‌رحم بازی بربیایند. یوبیسافت برای طراحی مکانیک‌های گیم‌پلی بریک‌پوینت، مسیری متفاوت از مسیر وایلدلندز را پیش گرفته و برخلاف وایلدلندز که می‌توانستید به‌صورت انفرادی از پس یک کارتل قاچاق مواد بولیویایی که اعضایش روز خود را با به‌رگبار بستن مخالفان خود شب می‌کنند، بربیایید اما در بریک‌پوینت اصلا از این اخبار نیست؛ البته که با پیشرفت در بازی و بالا بردن مهارت خود شاید بتوانید به‌صورت تک‌نفره به‌دل کمپ‌های کوچک و بزرگ Wolves بزنید و درپایان و مثل برنده‌ی یک رقابت بتل‌رویال، آخرین بازمانده‌ی نبرد باشید اما طبیعت بازی، مکانیک‌های شدیدا واقع‌گرایانه، بقامحور و صدالبته دشمنان سرسختی که برای کشتن شما کمین کرده‌اند، این موضوع را دست‌نیافتنی‌تر از قبل می‌کند؛ دشمنانی که حالا نه اراذل و اوباش کشور بولیوی که سربازانی شدیدا ماهر و آماده از جوخه‌ی خود شما هستند که دیگر از دستور شما پیروی نمی‌کنند و در رکاب کول واکر مبارزه می‌کنند.

Ghost Recon: Breakpoint

شاید نمایش یک سرباز باابهتِ عینک دودی به‌چشم روی کاور بازی، این تصویر را برای شما تداعی کند که دوباره با یک اثر اکشنِ دیگر طرفیم که در آن همراه‌با قهرمان تنومد و عضلانی‌ بازی، بدون هیچ استرسی به‌دسته‌های پرتعداد دشمنان حمله‌ور خواهیم شد و حتی درصورت هدشات شدن، با چند دقیقه کاورگیری دوباره به‌سالم‌ترین، سرحال‌ترین و سلامت‌ترین شکل ممکن مبارزه را ادامه خواهیم داد و پیروز خواهیم شد اما بگذارید خیال شما را راحت کنم و بگویم که نه! در بریک‌پوینت هیچ خبری از این موارد نخواهد بود و این قهرمان قلچماق و تنومند، به‌لطف ادغام مکانیک‌های شدیدا واقع‌گرایانه‌ی بریک‌پوینت با روح جهان‌باز و تاکتیکال مجموعه‌ی گوست ریکان، یکی از آسیب‌پذیرترین کاراکترهایی خواهد بود که در یک بازی اکشن کنترلش را در دست گرفته‌اید.

Ghost Recon: Breakpoint

پیش‌تر هم ذکر شد که قبل از دشمنان انسانی، طبعیت بازی برای کشتن‌ شما به‌سراغ‌تان می‌آید. از دشت‌های وسیع و پوشیده از لاله‌های سرخ و کوهستان‌های برفی گرفته تا جنگل‌های انبوه و گِلی، محیط آروآ پذیرای شما خواهد بود. شما نباید منتظر تابش عمودی و سوزان نور خورشید یا گیرافتادن در یک بوران شدیدا سرد و استخوان‌سوز باشید تا به‌فکر دنبال کردن غریزه‌ی بقای خود برای زنده‌ماندن بیفتید چرا که تشنگی، گرسنگی، کوفتگی و مصدومیت‌های مداوم نظیر خون‌ریزی و شکستگی دست یا پا، شما را در طول تجربه‌ی بازی تهدید خواهند کرد و حسابی برای‌تان دردسرساز خواهند شد.

کنار طبیعت بی‌رحم و نیروهای Wolves که سربازان ماهر و سابق رسته‌ی اشباح بوده‌اند، تسلیحات نظامی و فوق‌پیشرفته‌ی Skell Technologies اعم از پهپادهای جاسوسی و ربات‌های عظیم‌الجثه برای کشتن شما صف خواهند کشید

استودیو یوبیسافت پاریس برای درک بهتر شرایط سخت بقا در سرزمین آروآ و توضیح مکانیک‌های واقع‌گرای بازی، چنین مثال‌هایی را مطرح می‌کند؛ مثلا در بازی با اتمام ذخیره‌ی آب خود مواجه می‌شوید و تشنه‌تان می‌شود؛ اگر نتوانید به‌موقع آب برای نوشیدن پیدا کنید، از شدت تشنگی سرعت بازگشت نوار استقامت شما پایین می‌آید یا اگر خیلی گرسنه باشید، عملکرد شما در نشانه‌گیری افت پیدا می‌کند یا اینکه جراحت/مصدومیت‌های ایجاد شده هنگام مبارزه با دشمنان انسانی یا رویارویی با بلایای طبیعی را تا زمانی‌که درمان نکنید (با استفاده از بانداژ و کمک‌های اولیه) روی سرعت حرکت‌تان یا عملکرد شما در استفاده از تفنگ‌های سنگین تاثیر خواهند گذاشت. با کنارهم گذاشتن این موارد می‌توان نتیجه‌ گرفت که برای تک‌تک قدم‌هایی که در جهان بازی برمی‌داریم باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم چرا که زندگی در سرزمین آروآ واقعا سخت‌تر و چالشی‌تر از این حرف‌ها است. در تریلرهایی که تابه‌امروز از بازی نمایش داده شده است، کم شدن نوار استقامت بازیکن هنگام لیز خوردن از ناهمواری‌های نقشه به‌تصویر کشیده شد؛ طبق گفته‌ی سازندگان، پس از تمام شدن نوار استفامت بازیکن هنگام لیز خوردن از یک سراشیبی، کاراکتر بازی (نومد) وارد حالتی آسیب‌پذیر می‌شود و یک برخورد جدی یا یک سقوط برنامه‌ریزی نشده، آسیب‌هایی مرگبار را به او وارد خواهد کرد.

نقطه‌ی شکست (Breakpoint) دقیقا همان جایی است که گوست‌ها نه روی دشمن، که روی یکدیگر اسلحه می‌کشند و داستان بازی شکل می‌گیرد

دنیای بازی شدیدا وسیع است و می‌توانید به‌هرجایی که دل‌تان خواست سفر کنید. بازی از یک سیستم لوت جذاب هم بهره می‌برد و باتوجه‌به اطلاعات نمایش داده شده در تریلرها، می‌توانید کاراکتر خود را به‌شکلی عمیق و پرجزئیات، شخصی‌سازی کنید و با انواع و اقسام آیتم‌ها که با لیبل‌هایی هچون Rare یا Legendary دسته‌بندی می‌شوند، او را وارد میدان‌های نبرد کنید. این‌ فرم از عناصر نقش‌آفرینی کنار یک نقشه‌ی وسیع و مأموریت‌های مختلف اعم از اصلی و جانبی، احتمالا بازی Ghost Recon: Breakpoint را به‌تجربه‌ای شدیدا مفرح و اعتیادآور تبدیل خواهند کرد. مثل Ghost Recon: Wildlands در بریک‌پوینت هم می‌توانید از انواع مختلف وسایل نقلیه برای جابه‌جایی در سرزمین آروآ بهره ببرید. طبق گفته‌ی تیم سازنده‌ی بازی در استودیو یوبیسافت پاریس، کنترل وسایل نقلیه‌ دست‌خوش تغییراتی وسیع شده و برخلاف وایلدلندز که کنترل وسایل نقلیه در آن واقعا ضعیف بود، در این قسمت قرار نیست با چنین مشکلاتی روبه‌رو شویم. تمامی این موارد البته اگر درکنار یک هوش مصنوعی خوب و قوی قرار بگیرند قطعا خیلی بیشتر و بهتر می‌توانند گیمرها را سرگرم کنند و باید ببینیم که یوبیسافت چطور از پس طراحی یک هوش‌ مصنوعی خوب و استاندارد برای بازی برخواهد آمد.

Ghost Recon: Breakpoint

استفاده از محیط گِلی برای مخفی شدن؛ از محیط‌های برفی، خاکی، گِلی و بیشتر که اقلیم‌های مختلف آروآ آن‌ها را پدید می‌آورد می‌توانید برای مخفی شدن استفاده کنید

از دیگر نقاط قابل‌توجه گیم‌پلی بازی، وجود کمپ‌های مختلف در جای جای نقشه‌ی آروآ است. کمپ‌هایی که می‌توانید در نقاط مختلف نقشه‌ی بازی برپا کنید، در نقش یک هاب عمل خواهند کرد که در آن‌ها می‌توانید تجهیزات خود را ارتقاء بدهید، زخم‌های خود را درمان کنید، کلاس کاراکتر خود را تغییر دهید، وسایل نقلیه‌ی خود را تعمیر کنید و بیشتر؛ در کل می‌توان گفت که در این کمپ‌ها، کارهای بسیار زیادی را می‌توان انجام داد که تا زمان عرضه‌ی بازی به‌احتمال زیاد، جزئیات بیشتری از آن‌ها مشخص خواهد شد. صحبت از کلاس‌های کاراکتر اصلی شد، باید به این موضوع اشاره شود که شما می‌توانید از بین کلاس‌های Assault، Sharpshooter، Panther و Engineer، و احتمالا Medic، یک کلاس را انتخاب کنید و بازی را پیش ببرید. به‌طبع و همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید، انتخاب هر یک از این کلاس‌ها مزایای خاص خود را دارد و مسیرهای مختلفی را پیش پای گیمرها قرار خواهد داد. باتوجه‌به اینکه شما در طول بازی می‌توانید کنترل دیگر افراد گروه اشباح را هم در دست بگیرید و قرار نیست که فقط کنترل نومد را داشته باشید، در هر مأموریت می‌توانید به‌انواع کاراکترهای مختلف با کلاس‌های متفاوت دسترسی داشته باشید و مراحل را پیش ببرید.

بیش از ۳۰ نوع از وسایل نقلیه‌ برای بازی درنظر گرفته شده و یوبیسافت باتوجه‌به کنترل ضعیف خودروها در قسمت قبلی، کنترل این وسایل را از نو طراحی کرده است

گفتنی است که در هر کمپ، می‌توانید برای نحوه‌ی پیش‌روی خود در مأموریت‌ها با دیگر اعضای تیم نقشه بکشید. حالا که حرف نحوه‌ی پیش‌روی در مراحل به‌میان آمد باید گفت که در بریک‌پوینت، می‌توانید محل نفوذ به‌کمپ دشمنان را آزادانه انتخاب کنید و برخلاف وایلدلندز که یک یا دو محل را برای ورود به کمپ دشمن برای شما تعیین می‌کرد (که مسئله‌ای واقعا عجیب بود) در بریک‌پوینت این مشکل حل شده و گیمرها آزادی عمل بیشتری در نحوه‌ی پیش‌برد مراحل نسبت به قسمت قبلی دارند. درکنار نومد، سه شبح دیگر در تیم شما خواهند بود؛ فیوری (Fury)، واسیلی (Vasily) و فیکسیت (Fixit) همراهان شما در نبرد اشباح و گرگ‌ها هستند که کنترل آن‌ها را در هر لحظه از بازی می‌توانید برعهده بگیرید. از مکانیک‌های جدید بازی، حمل یارهای زخمی و احیای آن‌ها در مناسب‌ترین مکان ممکن است. پیرو مکانیک‌های بقامحور بازی باید به‌این موضوع هم اشاره کرد که در بریک‌پوینت عنصری با نام «بازگشت خودکار نوار سلامتی» وجود ندارد و پس از صدمه دیدن، باید با بانداژ کردن و تزریق سرنگ‌های مختلف، سلامتی کاراکتر خود را برگردانید. بازی همچنان تعادل بین اکشن و مخفی‌کاری را به‌بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند و در تاروپود هسته‌ی گیم‌پلی این سری، ویژگی‌هایی جدید را هم اضافه کرده است؛ به‌عنوان مثال، در حالت سینه‌خیز می‌توانید با استفاده از گِل، برف و مواردی از این دست، خود را در محیط مخفی کنید و از دید دشمنان پنهان شوید.

Ghost Recon: Breakpoint

مثل قسمت‌های قبلی، بریک‌پوینت هم از یک بخش آنلاین جذاب بهره خواهد برد. شما می‌توانید بازی را همراه‌با ۳ نفر از دوستان خود پیش ببرید و باتوجه‌به‌حال‌وهوای بقامحور و واقع‌گرایانه‌ی بازی، تجربه‌ای مفرح، جذاب و هیجان‌انگیز را می‌توان برای بخش چندنفره‌ی بریک‌پوینت پیش‌بینی کرد.

در قسمت‌هایی ویژه از سراسر جهان بازی می‌توانید کمپ‌ برپا کنید و کارهای مختلفی همچون ارتقاء کاراکتر، انتخاب کلاس، تعمیر اتوموبیل، شخصی‌سازی کاراکترها و بیشتر را انجام دهید

در کل و برای جمع‌بندی اطلاعاتی که از گیم‌پلی بازی منتشر شده، می‌توان گفت که یوبیسافت پاریس با بهبود روند بازی Ghost Recon: Wildlands و اضافه کردن المان‌های بقامحور و صدالبته عناصر نقش‌آفرینی مثل سیستم لوت، سعی دارد تا قدمی بلند و رو‌به‌جلو را در مسیر پیشرفت مجموعه بازی‌های گوست ریکان بردارد. باتوجه‌به نمایش‌های بازی و تجربه‌ی گیمرها طی تست‌هایی که برای بازی برگزار شده، می‌توان گفت یوبیسافت با حفظ هسته‌ی وایلدلندز و افزودن چاشنی واقع‌گرایی به‌آن، سعی در ارائه‌ی یکی از واقع‌گراترین تجربه‌های اکشن را دارد و خب، اینکه از پس این هدف برمی‌آید یا خیر در زمان انتشار بازی مشخص خواهد شد. پشتیبانی عالی یوبیسافت پاریس از نسخه‌ی قبلی بازی به‌خصوص عرضه‌ی محتویات جدید برای آن از نکات شدیدا مثبت بازی قبلی تیم سازنده‌ی بریک‌پوینت بود. این موضوع برای بریک‌پوینت هم صادق خواهد بود و طبق گفته‌ی سازندگان بازی، محتویات پس از عرضه‌ی بریک‌پوینت همگی رایگان خواهند بود که قطعا، درحال حاضر نمی‌توان صحت این ادعا را بررسی کرد. حالت بازیکن در برابر بازیکن (PvP) در زمان عرضه در دسترس گیمرها قرار خواهد داشت و حالت بازیکن دربرابر هوش مصنوعی هم به‌قوت از همان لحظه‌ی انتشار قابل بازی است.

Ghost Recon: Breakpoint

به احتمال بسیار زیاد، هریک از این افراد واکر که دور او جمع شده‌اند، یکی از باس‌فایت‌های بازی باشند که در مأموریت‌های جانبی یا اصلی، با آن‌ها روبه‌رو خواهیم شد

از لحاظ جلوه‌های صوتی و دیداری، باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده و نمایش‌هایی که از بازی تا به‌امروز دیده‌ایم، می‌توان انتظار یک عملکرد سطح بالا و استاندارد را از بریک‌پوینت داشت. یوبیسافت پاریس از موتور گرافیکی AnvilNext 2.0، همان موتور گرافیکی که با آن بازی Ghost Recon: Wildlands ساخته شد، برای خلق بریک‌پوینت استفاده می‌کند. تیم سازنده‌ی بازی به‌نظر توجهی ویژه روی ارائه‌ی یک پورت کامپیوتر عالی دارد و این اواخر هم اطلاعاتی تازه از ویژگی‌های گرافیکی پورت پی سی بازی منتشر کرده است.

طبق ادعای یوبیسافت، تیم سازنده‌ی بازی وقت و انرژی زیادی را معطوف ارائه‌ی یک پورت کامپیوتر بهینه و باکیفیت کرده است

از پشتیبانی از حالت چندمانیتوره، همکاری با شرکت AMD (احتمالا ارائه‌ی جلوه‌های گرافیکی بهتر روی سخت‌افزارهای این شرکت) و نرخ فریم بهتر روی نسخه‌ی پی سی در حالت 4K گرفته تا همکاری تیم سازنده‌ی بازی با شرکت Tobii Technology برای ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر برای افراد ناتوان جسمی و همکاری ویژه با سازندگان اپلیکیشن Discord برای ارائه‌ی بهتر تجربه‌ی چندنفره، از مواردی هستند که یوبیسافت پاریس برای هرچه بهتر و باکیفیت‌تر بودن پورت پی‌سی بازی انجام داده است. همچنین در گزارش تست‌کنندگان بازی و طبق ادعاهای یوبیسافت، انیمیشن‌هایی کاملا جدید برای بازی طراحی شده‌اند و باتوجه‌به انواع مختلف مصدومیت‌ها و حالت‌های مختلفی که برای کاراکتر بازی درنظر گرفته شده است، انتظار می‌رود که یوبیسافت انیمیشن‌های بسیار زیادی را برای کاراکتر تحت کنترل گیمرها طراحی کند و به‌نظر می‌رسد که با طراحی انیمیشن‌های به‌شدت واقع‌گرایانه، سنگین و باورپذیر، بها برآوردن این مهم فاصله‌ی چندانی ندارد.

این مطلب، درکنار اطلاعاتی که مجله‌ی پلی‌استیشن از این بازی منتشر کرده، چکیده‌ای از تمامی اطلاعاتی بود که تا به‌امروز از ساخته‌ی جدید یوبیسافت پاریس یعنی Ghost Recon: Breakpoint در دسترس قرار گرفته است. این بازی در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر امسال) راهی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی سی خواهد شد و از جمله بازی‌هایی است که روی استیدیا هم در دسترس خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده