نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

بازیگران بیشتری در حال مذاکره برای حضور در فیلم Nightmare Alley هستند

فاکس سرچلایت در حال مذاکره با چند بازیگر دیگر برای حضور در فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو است.

فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) قرار است فیلم بعدی گیرمو دل تورو، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب)، باشد که بردلی کوپر قرار است نقش‌ اصلی این فیلم را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری برای حضور در این فیلم در حال مذاکره هستند. به‌تازگی خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه فاکس سرچلایت در حال مذاکره با کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم Blue Jasmine (یاسمن پژمرده) برای بازی در نقش مقابل کوپر در فیلم Nightmare Alley است و حال کولایدر گزارش داده که بلانشت تنها بازیگر مدنظر آن‌ها برای بازی در این نقش نیست و این کمپانی در حال مذاکره با گزینه‌های دیگری از جمله تونی کولت با سابقه بازی در فیلم Hereditary (موروثی) و رونی مارا با سابقه بازی در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) و فیلم Carol (کارول)، نیز است.

Nightmare Alley Cast

منابع نزدیک می‌گویند که در صورت توافق، کولت قرار است نقش اصلی زن فیلم Nightmare Alley را که زینا کرامبین نام دارد، بازی کند و بلانشت و مارا برای نقش مکمل زن در نظر گرفته‌ شده‌اند. علاوه بر این، مایکل شنون، ریچارد جنکینز، ویلم دفو، ران پرلمن و مارک پووینلی، دیگر بازیگرانی هستند که مذاکره با فاکس سرچلایت برای حضور در فیلم Nightmare Alley را آغاز کرده‌اند. علاوه بر کارگردانی، دل تورو به‌همراه کیم مورگان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Nightmare Alley را نیز بر عهده دارد. فیلم کوچه کابوس براساس رمانی به همین نام اثر ویلیام لیندزی گرشام در دست ساخت است. پیش از این در سال ۱۹۴۷، فاکس قرن بیستم فیلم Nightmare Alley را تولید و منتشر کرده بود که در این فیلم تایرون پاور و جون بلوندل نقش دو شخصیت اصلی آن را بازی کرده بودند. داستان این رمان و فیلم در مورد یک فرد مغرور، جاه‌طلب و بلندپرواز است که با یک روانپزشک ارتباط دوستی و عاطفی برقرار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی بالاخره شخصیت اصلی زن داستان، شرایط را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.

انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Nightmare Alley در سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز زمانی برای انتشار آن اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده