نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تریلر جدید بازی Marvel's Avengers به معرفی کاپیتان آمریکا می‌پردازد

جدیدترین تریلر Marvel's Avengers به معرفی کاپیتان آمریکا پرداخته است. به‌نظر می‌رسد در روزهای آتی، تریلر معرفی دیگر کاراکترهای بازی نیز منتشر شود.

پس از به‌نمایش درآمدن تریلر ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی موردانتظار Marvel's Avengers در گیمزکام، به‌نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس حالا قصد دارد تا تبلیغات بازی خود را وارد مرحله‌ای جدید کند و اطلاعاتی بیشتر از آن را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. به‌تازگی و درجریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از اثرِ تازه‌ی اسکوئر انیکس، ایداس مونترال و کریستال داینامیکس یعنی Marvel's Avengers منتشر شده که در آن، معرفی شدن استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکای محبوب و معروف انتقام‌جویان را می‌بینیم.

در کنار معرفی شدن استیو راجرز، سبک مبارزات او هم در تریلر نمایش داده می‌شود که تقریبا یادآور نبردهای شناور بتمن در سری آرکهام است و صداگذاری ضربات او هم شدیدا لذیذ و رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد! در کنار مبارزات، مشخصات ظاهری کاپیتان از جمله سپر وایبرانیومی معروف او و پوششی که برتن می‌کند نیز در این تریلر کوتاه، با جزئیاتی بالا به‌تصویر کشیده می‌شوند. از آنجایی که در بازی می‌توانیم داستان‌های شخصی هریک از کاراکترها را تجربه کنیم، به‌نظر می‌رسد این افرادی که در تریلر نام‌برده توسط راجرز لت‌وپار می‌شوند، افراد هایدرا باشند! از نکات مثبت بازی علاوه در دست گرفتن کنترل تمامی اونجرها، این است که می‌توان ظاهر کاراکترهای بازی را بسته به‌سلیقه‌ی خود، تغییر داد و احتمالا پوشش‌های بسیار زیادی برای کاپیتان آمریکا در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. این مورد و تمامی مواردی را که تا امروز برای بازی تایید شده می‌توانید در مقاله‌ی نگاهی به‌اطلاعات و ویژگی‌های بازی Marvel's Avengers مطالعه کنید.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر کوتاه و جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده