نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw دارای صحنه پس از پایان است؛ حضور غافلگیرکننده دو بازیگر

به‌تازگی دواین جانسون صحنه‌های پس از پایان فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw را تایید و اعلام کرده است.

از روز گذشته سرانجام اکران فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) آغاز شد که این فیلم نقدهای متوسط و مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) دارای چندین صحنه پس از پایان است. دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز در جواب یکی از طرفداران در توییتر تایید کرد که این فیلم دارای صحنه‌های پس از پایان فیلم است که در واقع اشاره‌ای به فیلم‌ها و تیم‌های آینده مجموعه سریع و خشن نیز دارد. طبق گفته کسانی که فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) را تماشا کرده‌اند، این اثر دارای سه صحنه پس از پایان فیلم است که در آن دو بازیگر نیز حضور افتخاری دارند که ممکن است حضور پررنگی در فیلم‌های آینده این مجموعه داشته باشند.

اگر دوست ندارید نام این دو بازیگر برای شما فاش شود از خواندن ادامه این مطلب خودداری کنید

Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw

در یکی از سه صحنه پس از پایان فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw شاهد حضور رایان رینولدز و کوین هارت بودیم که گفته می‌شود قرار است نقشی مهم و کلیدی در فیلم‌های مجموعه فیلم Fast and Furious داشته باشند. رینولدز نقش ایجنت لاک را بر عهده دارد که مامور CIA است و در پایان فیلم با لوک هابز ملاقات می‌کند. او به دنبال یافتن سوپر ویروسی است که اعتقاد دارد ایجنت هتی شاو که مامور MI6 است، آن را به سرقت برده است. همچنین هارت نقش یک ارتشبد هوایی به‌نام دینکلی را بر عهده دارد که پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) با جانسون هم‌بازی بوده است.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw برای اکران در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، ادریس البا، ایزا گونزالس، هلن میرن، رومن رینز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده