نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

مذاکره کیت بلانشت برای پیوستن به گیرمو دل تورو در فیلم Nightmare Alley

کیت بلانشت مذاکرات خود برای حضور در فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو و با بازی بردلی کوپر را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری ممکن است به فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) اضافه شود. کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم Blue Jasmine (یاسمن پژمرده) که بیشتر برای بازی در نقش گالادریل در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) شناخته می‌شود، در حال انجام مذاکره با فاکس سرچلایت برای حضور در این فیلم است. گیرمو دل تورو که پیش از این برای ساخت فیلم The Shape of Water (شکل آب) جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم Nightmare Alley را بر عهده دارد و بلانشت قرار است در این فیلم به بردلی کوپر اضافه شود که این بازیگر در واقع جانشین لئوناردو دی کاپریو شده بود.

Guillermo del Toro

علاوه بر کارگردانی، دل تورو به‌همراه کیم مورگان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Nightmare Alley را نیز بر عهده دارد. فیلم کوچه کابوس براساس رمانی به همین نام اثر ویلیام لیندزی گرشام در دست ساخت است. پیش از این در سال ۱۹۴۷، فاکس قرن بیستم فیلم Nightmare Alley را تولید و منتشر کرده بود که در این فیلم تایرون پاور و جون بلوندل نقش دو شخصیت اصلی آن را بازی کرده بودند. داستان این رمان و فیلم در مورد یک فرد مغرور، جاه‌طلب و بلند پرواز است که با یک روانپزشک ارتباط دوستی و عاطفی برقرار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی بالاخره شخصیت اصلی زن داستان، شرایط را به‌طور کلی تغییر می‌دهد. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Nightmare Alley در سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز زمانی برای انتشار آن اعلام نشده است.

A Star Is Born - Bradley Cooper

پس از فیلم The Shape of Water، فیلم Nightmare Alley جدیدترین فیلمی است که دل تورو قرار است کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و احتمالا پس از این فیلم، دل تورو انیمیشن Pinocchio (پینوکیو) را آغاز خواهد کرد. او طی این مدت به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Scary Stories to Tell in the Dark (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی) و فیلم Antlers (انتلرز) نیز حضور داشته است. فیلم Where’d You Go Bernadette (کجا رفتی برنادت) به‌کارگردانی ریچارد لینکلیتر، قرار است فیلم بعدی بلانشت باشد که او اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری سریال Mrs. America (خانم آمریکا) حضور دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده