// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

تصاویر جدید بازی Final Fantasy VII Remake با محوریت ساختمان Shinra

کمپانی اسکوئر انیکس به‌تازگی تصاویری از ساختمان موسوم‌به Shinra در بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرده است.

پس از آن‌که مشخص شد بازی Final Fantasy VII Remake قرار است در سوم ماه مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۸) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود، حالا طرفداران مجموعه محبوب Final Fantasy بی‌صبرانه منتظر دیدن جزییات و تصاویر بیشتری از آن هستند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Square Enix در تازه‌ترین اقدام خود دو تصویر از این بازی در توییتر منتشر کرده است که ورودی ساختمان Shinra را در این بازی نشان می‌دهند.

Final Fantasy VII Remake

با توجه به این‌که در نسخه‌ی بازسازی شده این اثر، تنها بخش‌هایی از نسخه‌ی اصلی وجود دارند، طبیعتا بازیکنان سهم بیشتری از وقت خود را در مکان‌های موجود از جمله ساختمان ذکر شده خواهند گذراند. تصاویری که از این مکان منتشر شده و در بدنه مطلب مشاهده می‌کنید، نشان‌دهنده‌ی محیط بسیار بزرگ آن و همچنین رفت و آمد افراد مختلف در آن است.

اگرچه این دو تصویر نمی‌تواند عطش طرفداران را برای دیدن اطلاعات و جزییات بیشتر این بازی سیراب کند، اما با توجه به سکوت طولانی اسکوئر انیکس در طول سالیان گذشته، همین موارد نیز غنیمت محسوب می‌شوند و البته، این تنها آغاز کار خواهد بود و احتمالا در آینده نیز شاهد انتشار تصاویر بیشتری از محیط و مکان‌های بازی خواهیم بود.

Final Fantasy VII Remake

بازی Final Fantasy VII Remake در حال حاضر از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید است و در تاریخ ذکر شده نیز منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این تصاویر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده