نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

طرح زیبای کارمند پیکسار از بازی The Last of Us

بازی The Last of Us هنوز هم منبع الهام بسیاری از هنرمندان به حساب می‌آید. با زومجی و جدیدترین طرحی که از آن کشیده شده است، همراه باشید.

سال ۲۰۱۳ استودیوی ناتی داگ دست به انتشار یک بازی جدید برای سونی و کنسول پلی استیشن 3 زد؛ بازی The Last of Us که توانست با شخصیت‌پردازی قوی و داستان درگیرکننده خود، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌‌های نسل خود تبدیل شود. به همین دلیل یک سال پس از آن، بازی برای کنسول پلی استیشن 4 نیز ریمستر شد. حال بعد از گذشت بالای شش سال از زمان انتشار The Last of Us، هنوز هم این بازی منبع الهام بسیاری از طراحان و هنرمندان به حساب می‌آید. یکی از دلایل اصلی این اتفاق و ماندگار شدن بازی برای گیمرها، رابطه جذاب و بی‌مثال دو شخصیت اصلی آن یعنی الی و جول است.

last of us

نیکول کاسترو، یکی از افراد تیم استودیوی پیکسار که اتفاقا روی پروژه Toy Story 4 نیز مشغول بوده است، در جدیدترین اقدام خود طرحی از بازی The Last of Us با محوریت رابطه بین الی و جول کشیده است. کاسترو کشیدن طرح‌هایی از بازی‌‌های ویدیویی چون Shadow of the Colossus و Red Dead Redemption 2 را نیز در کارنامه خود دارد. در ادامه می‌توانید یکی از طرح‌هایی را که از بازی The Last of Us کشیده شده و فراز و نشیب‌های رابطه الی و جول را نشان می‌دهد مشاهده کنید:

last of us

اگر شما هم بازی The Last of Us را تجربه کرده‌اید، کدام صحنه از آن بیشتر برای شما ماندگار و خاطره‌انگیز شده است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده