// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Elden Ring در جریان گیمزکام 2019 پشت درهای بسته نمایش داده می‌شود

باتوجه‌به یک سایت روسی، شرکت باندای نامکو قصد دارد در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، گیم‌پلی بازی Elden Ring را پشت دربهای بسته به‌نمایش بگذارد.

در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی Elden Ring معرفی شد و همانطور که قبلا شایعه شده بود، استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده الدن رینگ، برای ساخت این بازی با جرج آر آر مارتین، نویسنده نغمه آتش و یخ، وارد همکاری شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد الدن رینگ در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ هم نمایش داشته باشد.

یک سایت روسی اعلام کرده است که شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Elden Ring، قصد دارد در نمایشگاه گیمز کام 2019 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی را پشت درهای بسته به‌نمایش بگذارد. از آن‌جایی که الدن رینگ در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، نمایش بخشی از گیم‌پلی بازی به اصحاب رسانه قابل درک است. بااین‌حال فرام‌سافتور یا باندای نامکو هنوز این خبر را به‌صورت رسمی تایید نکرده‌اند.

بااین‌تفاسیر امیدواریم خبر منتشر شده، صحت داشته باشد و شاهد گیم‌پلی بازی باشیم. البته این مورد را اشاره کنم که اگر نمایش بازی پشت درهای بسته باشد، تریلر خاصی برای کاربران به‌نمایش در نمی‌آید و باید منتظر روزها یا ماه‌های آینده باشیم تا این تریلر به‌صورت رسمی در دسترس عموم قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده