// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سیستم مورد نیاز بازی Borderlands 3 مشخص شد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Borderlands 3، گیرباکس سافتور سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را اعلام کرده است.

کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا موعد انتشار بازی Borderlands 3 باقی مانده است. این روزها طرفداران این بازی و مجموعه Borderlands بسیار هیجان‌زده‌اند و منتظر شنیدن اخبار جدید و هیجان‌انگیز از این بازی هستند. یکی از جدیدترین اخبار بازی به سیستم مورد نیاز نسخه پی سی این اثر نقش آفرینی اختصاص دارد که به‌تازگی توسط استودیو Gearbox Software اعلام شده است.

مشخصات سخت‌افزاری‌ای که این استودیو برای اجرای بازی بوردرلندز 3 اعلام کرده است، ظاهرا انعطاف‌پذیر به‌نظر می‌رسد. حداقل سیستم مورد نیاز این بازی شامل ۶ گیگابایت رم، پردازنده از نوع AMD FX-8350 یا Intel i5-3570 (یا مدلی دیگر با قدرت برابر) و کارت گرافیک از نوع Radeon HD 7970 یا GeForce GTX 680 (یا مدلی دیگر با قدرت برابر) است. البته این سخت‌افزارها سیستم حداقلی مورد نیاز بازی است. استودیو گیرباکس سافتور یک سیستم پیشنهادی نیز ارائه داده است که نیازمند سخت‌افزار قوی‌تری است. سیستم مورد نیاز بازی Borderlands 3 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Borderlands 3

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این بازی محبوب نیازمند ۷۵ گیگابایت فضای خالی است که حجم بالایی محسوب می‌شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Borderlands 3 پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی پایانی بر این مجموعه نخواهد بود. در خبری دیگر نیز خواندید که بسته‌های الحاقی Borderlands 3 داستان‌ متمرکزی دارند. همچنین جدیدترین تریلر بازی را نیز مشاهده کردید. بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.

نظرات خود را در مورد سیستم مورد نیاز این بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده