نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

کراس اور بازی‌های ‌Octopath Traveler و Final Fantasy Brave Exvius آغاز شد

تا ۱۴ شهریور می‌توانید از کراس اور دو بازی محبوب Final Fantasy Brave Exvius و Octopath Traveler لذت ببرید.

بازی Final Fantasy Brave Exvius که یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایلی شرکت Square Enix است، سابقه‌ای طولانی در برگزاری رویداد‌های کراس اور دارد. این بازی پیش از این تقریبا با تمامی سری‌های بزرگ شرکت سازنده‌ی خود از جمله Valkyrie Profile و Tomb Raider از این دست رویدادها برگزار کرده و حتی کیتی پری، خواننده‌ی مشهور نیز زمانی در این بازی حضور پیدا کرده است. با این حال، جای خالی کراس اور میان این اثر با بازی موفق Octopath Traveler (که سال گذشته برای نینتندو سوییچ و امسال برای کامپیوتر عرضه شد) حس می‌شد که خوشبختانه طبق آخرین اخبار بازی موبایل، این جای خالی از چندی پیش و با اتفاق افتادن این کراس‌ اور پر شد. ‍‍‍‍‍‍

کراس اور میان بازی‌های Octopath Traveler و Final Fantasy Brave Exvius تا تاریخ ۱۴ شهریور در دسترس است. بزرگ‌ترین اتفاقی را که در این رویداد افتاده است می‌توان توانایی احضار چهار شخصیت Olberic ،Primrose ،Therion و Tressa برای مدتی محدود نام برد. باعث تاسف است که هر هشت شخصیت بازی اصلی قابل بازی نیستند اما احتمالا سازندگان برای رویداد‌های بعدی برای آن‌ها برنامه‌هایی خواهند داشت.

علاوه بر اضافه شدن چهار شخصیت نام برده شده، Raid Boss‌ و Trial Boss جدیدی نیز به بازی اضافه شده است. Raid Boss‌ اضافه شده، Gaston و دار و دسته‌اش هستند که بازیکنان می‌توانند با شکست دادن آن‌ها، سکه‌های Raid را دریافت کنند و Trial Boss نیز Blotted Viper است که البته مبارزه با آن‌ها تا تاریخ ۸ شهریور ممکن نیست. کاملا مشخص است که سازندگان در حال آزمایش کردن این هستند که چگونه می‌توانند از بازی Octopath Traveler در اثر خود استفاده کنند. بنابراین، علاقه‌مندان احتمالا به زودی می‌توانند منتظر اخبار جدیدی از رویداد کراس‌ اور بعدی این بازی با Final Fantasy Brave Exvius باشند.

برای اطلاع علاقه‌مندان هر کدام از این دو بازی، لازم به یادآوری است که بازی Octopath Traveler هم اکنون برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس است و Final Fantasy Brave Exvius را نیز می‌توانید برای دستگاه‌های اندرویدی یا مبنتی بر iOS خود دریافت کنید.

آیا شما نیز از مخاطبان بازی Final Fantasy Brave Exvius هستید؟ و اگر هستید آیا برای این رویداد هیجان‌زده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر با این بازی آشنایی کافی ندارید می‌توانید مقاله‌ی معرفی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده