نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

پوستر جدیدی از سریال Batwoman منتشر شد

شبکه The CW به‌تازگی پوستر جدیدی را از سریال بت وومن (Batwoman) منتشر کرده که در آن شاهد حضور روبی رز در قالب شوالیه تاریکی جدید شهر گاتهام یعنی بت وومن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه The CW جدیدترین تصویر هنری رسمی سریال Batwoman (بت وومن) را منتشر کرد. ما در این تصویر شاهد حضور روبی رز در قالب شخصیت بت وومن هستیم که قرار است در مجموعه تلویزیونی مخصوص به خودش، نقش شوالیه تاریکی را در شهر گاتهام بگیرد. کیت کین (با بازی روبی رز) اصلا قصد نداشت که یک روزی تبدیل به پارتیزان جدید شهر گاتهام بشود. سه سال بعد از اینکه بتمن به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد، گاتهام تبدیل به یک شهر نابود شد که پر از ناامیدی بود.

از آنجایی که شوالیه شنل‌پوش دیگر از شهر رفته بود، باند‌های جنایتکار به سمت ادارات پلیس حمله‌ور می‌شدند و بعد هم سلاح‌های پلیس‌ها را تاراج می‌کردند. بعد از این ماجراها فردی به نام جیکوب کین (با بازی دوگری اسکات) به همراه نیروهای امنیتی مخصوص به خود که در سطح ارتش بودند، وارد شهر شدند و به همراه نیروهای نظامی و قدرت شلیک گلوله، به حفاظت شهر پرداختند. سال‌ها پیش، همسر اول جیکوب به همراه دخترشان در یک آشوب که طبق معمول در شهر گاتهام به وجود آمده بود، به قتل رسیدند. او تنها دختر باقیمانده‌ی خود یعنی کیت کین را از شهر بیرون کرد تا به جایی به غیر از گاتهام برود و در امان باشد.

کیت بعد از اینکه به طرز بد و ناشایستی از مدرسه نظامی بیرون انداخته شد و سالها آموزش وحشیانه برای حفظ بقا را تحمل کرد، به شهر گاتهام بازگشت؛ آن هم زمانی که باند Alice in Wonderland با ربودن بهترین مامور شرکت Crow یعنی سوفی مور (با بازی مگان تندی)، پدر او و همچنین شرکت امنیتی‌اش را مورد هدف قرار داده بود. جیکوب با اینکه در طی این مدت با یک زن ثروتمند و اجتماعی به نام کاترین همیلتون-کین (با بازی الیزابت انویس) ازدواج کرده بود، اما باز هم غصه خانواده‌ای را می‌خورد که از دست داده بود و مدام در حال دست و پنجه نرم کردن با این فقدان بود.

اما کیت دیگر بزرگ شده بود و برای انجام کارهای خودش اصلا نیازی به اجازه دیگران نداشت. او برای اینکه بتواند به خانواده و همچنین شهر خود کمک کند، مجبور است تا تبدیل به تنها چیزی شود که پدرش به شدت از آن متنفر است و آن هم چیزی نیست جز یک پارتیزان شوالیه تاریکی. با کمک‌های خواهر ناتنی دلسوزش یعنی مری (با بازی نیکول کانگ) و همچنین لوک فاکس (با بازی کامروس جانسون)، پسر مغز متفکر بخش تکنولوژی صنایع وین یعنی لوشس فاکس، کیت کین توانست میراث بروس وین را در قالب بت وومن ادامه دهد.

سریال Batwoman در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ماه ۱۳۹۸) روی آنتن می‌رود.

batwoman


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده