// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷

سایکلاپس و کلوسوس به رایگان به Marvel Ultimate Alliance 3 اضافه می‌شوند

کاربران نینتندو سوییچ و بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در تاریخ هشت شهریور ماه می‌توانند سایکلاپس و کلوسوس را به رایگان دریافت کنند.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order، ماه پیش برای نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست نظرات مثبتی را دریافت کند. یکی از ویژگی‌های مثبت Marvel Ultimate Alliance 3، لیست قهرمان‌های متعدد بازی است. استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده Marvel Ultimate Alliance 3، از قهرمان‌های متنوع مارول برای بازی استفاده کرده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی بازی را با قهرمان مورد علاقه خود تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، روز جمعه هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) یک آپدیت برای Marvel Ultimate Alliance 3 عرضه می‌شود. در این آپدیت شاهد اضافه شدن دو کاراکتر سایکلاپس و کلوسوس از جهان مردان ایکس به لیست قهرمان‌های این بازی ابرقهرمانی هستیم. نکته‌ی مثبت این است که شخصیت‌های ذکر شده به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. جدا از این موارد، تعدادی پوسته (اسکین) هم برای سایر قهرمان‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران پس از به‌روزرسانی روز جمعه می‌توانند لباس Symbiote Suit مرد عنکبوتی، Planet Hulk شخصیت هالک و لباس Ms. Marvel برای کاپیتان مارول را به رایگان دریافت کنند. درکنار تمام موارد ذکر شده، تیم سازنده قهرمان‌های مختلف دیگری را هم برای بازی در نظر گرفته است که در قالب پک‌های مختلف، عرضه خواهند شد. اگر می‌خواهید تمامی قهرمان‌ها را داشته باشید، می‌توانید سیزن‌پس بازی را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

در زیر می‌توانید ویدیو منتشر شده از اسکین‌های جدید Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order را در زومجی تماشا کنید.

تماشای ویدیو از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده