// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بسته الحاقی The Rifts بازی Frostpunk با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

استودیو 11Bit با انتشار تریلری از عرضه اولین بسته الحاقی سیزن پس بازی Frostpunk با نام The Rifts خبر داد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو 11Bit در تازه‌ترین اقدام خود هم‌زمان با انتشار بسته الحاقی جدید بازی Frostpunk با نام The Rifts، تریلری از این بسته الحاقی منتشر کرده است. این DLC به‌عنوان اولین بسته الحاقی سیزن پس بازی شناخته می‌شود که یک نقشه جدید را به حالت Endless بازی اضافه می‌کند. این نقشه همچنین از صخره‌های متعددی تشکیل شده است و شما باید با ساختن پل، ارتباط بین این سطوح صخره‌ای را با یکدیگر برقرار کنید و از طریق آن‌ها شهر خود را توسعه دهید.

کسانی که سیزن پس بازی Frostpunk را خریداری کرده‌اند می‌توانند به‌صورت رایگان به این DLC دسترسی داشته باشند و سایر افراد هم می‌توانند با پرداخت ۴.۹۹ دلار صاحب آن شوند. قیمت سیزن پس بازی ۲۴.۹۹ دلار است که شامل ساندترک‌های اصلی بازی و همچنین یک کتاب هنری دیجیتالی است که شامل طرح‌های بازی می‌شود. تریلر بسته الحاقی The Rifts بازی Frostpunk را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

محتواهای بعدی سیزن پس بازی شامل موارد زیر هستند:

  • بسته الحاقی The Last Autumn که قرار است در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی منتشر شود. این بسته الحاقی موارد متعددی را مانند سناریوی جدید، مکانیزم‌های کاملا جدید و معماری‌های منحصربه‌فرد به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین داستان بازی را هم گسترش خواهد داد.
  • پروژه‌ای با نام مرموز TVADGYCGJR که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و فعلا اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است.

علاوه‌بر بسته الحاقی The Rifts که در حال حاضر در دسترس قرار گرفته است، یک آپدیت جدید و رایگان نیز برای این بازی منتشر شده است. این به‌روزرسانی سه نقشه‌ی جدید را به حالت Endless اضافه کرده است که همگی آن‌ها به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان این بازی استراتژی قرار گرفته‌اند. این نقشه‌ها Frozen Grove ،Snowdrifts و Hanging Rock هستند که بر اساس نقشه‌های The Arks ،Refugees و Fall of Winterhome بخش سناریو طراحی و ساخته شده‌‌اند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Frostpunk پیش‌تر در زومجی خواندید که تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی آن مشخص شده است. همچنین اگر جزو کسانی هستید که با این بازی سبک بقا آشنایی ندارید، می‌توانید بررسی زومجی را در مورد این بازی که توانسته است نمره خوب ۸ را دریافت کند، مطالعه کنید. بخشی از نظر زومجی را در مورد این بازی مشاهده می‌کنید:

Frostpunk دقیقا مثل ساخته قبلی استودیو ۱۱ بیت یعنی This War of Mine، یک بازی با‌کیفیت است که شما را درگیر انتخاب‌های متعددی می‌کند و در مسیری قرار می‌دهد که در آن، برای بقای مردم‌تان باید دو راهی‌های سختی را پشت سر بگذارید. Frostpunk همچنین از اتمسفر و موسیقی‌های بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و همه این‌ها، دست به دست هم داده‌اند تا تلاش برای بقا در سرمای استخوان‌سوز بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش باشد.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده