نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر گیم پلی جدید بازی The Last of Us: Part II پشت درهای بسته نمایش داده شد

به‌تازگی تریلری از گیم‌پلی بازی The Last of Us: Part II پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شده است و این بدان معنا است که احتمالا این تریلر به‌زودی در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

زمان زیادی از آخرین باری که شاهد نمایشی از بازی The Last of Us: Part II بودیم می‌گذرد، اما ظاهرا به‌زودی تریلری از این دنباله‌ی بسیار مورد انتظارِ استودیوی ناتی داگ منتشر خواهد شد. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی و بر اساس گفته‌های کاربری با نام Gaming_Forte در توییتر، این بازی انحصاریِ پلی استیشن 4 در جریان کنفرانس مدیران گیم‌استاپِ امسال به تعدادی از حضار برگزیده نشان داده شده است. این کاربر در توییت خود گفته است:

آه خدای من! بازی The Last of Us Part II.

The Last of Us Part II

طبیعتا درباره‌ی آنچه به نمایش در آمد، نمی‌توان چیز زیادی گفت. بااین‌حال، زمانی که از Gaming_Forte درخصوص اینکه «آیا این تریلر در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد» سوال شد، او در پاسخ گفت که به‌زودی شاهد این امر خواهیم بود. احتمالا این کلمه‌ی به‌زودی به برهه‌ای نزدیک‌تر از ماه‌های آتی اشاره دارد و این باعث دلگرمی طرفداران است که پس از مدت‌ها می‌توانند گیم‌پلی جدیدی از بازی را تماشا کنند.

آیا مشتاق به دیدن نمایش‌های بیشتری از بازی The Last of Us: Part II هستید؟ سعی کنید از کلیکرهایی که در بخش نظرات حضور دارند، دوری کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده