نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

بازیگران نقش سونیا بلید و کانو در فیلم Mortal Kombat مشخص شدند

در ادامه استخدام بازیگران فیلم Mortal Kombat، بازیگران نقش دو شخصیت سونیا بلید و کانو نیز انتخاب و معرفی شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران نقش سونیا بلید و کانو در فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) انتخاب و معرفی شده‌اند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جسیکا مک‌نامی، بازیگر فیلم The Meg (مگ) برای بازی در نقش سونیا بلید و جاش لاوسون، بازیگر فیلم The Little Death و سریال House of Lies برای بازی در نقش کانو به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن که براساس یک بازی ویدیویی محبوب در سبک مبارزه‌ای در دست ساخت است، اضافه شده‌اند. مک‌نامی و لاوسون تنها بازیگران جدیدی نیستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند و هالیوود ریپورتر در ادامه تایید کرد که لوئیس تن، بازیگر سریال Into the Badlands (سرزمین‌های بد)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و سریال Wu Assassins، سومین بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Mortal Kombat اضافه شده است.

جسیکا مک‌نامی و جاش لاوسون

بااین حال، اطلاعاتی از نقش لوئیس تن منتشر نشده و نمی‌دانیم او قرار است نقش کدامیک از شخصیت‌های دنیای مورتال کامبت را بازی کند. تن نقش شتراستار در فیلم Deadpool 2 و نقش ژو چنگ را در یک قسمت از سریال Iron Fist (آیرون فیست) بازی کرده بود. او همچنین برای بازی در نقش شخصیت کونگ جین در سریال Mortal Kombat X: Generations انتخاب شده بود که تنها یک قسمت از این سریال ساخته و متوقف شد. علاوه بر مک‌نامی، لاوسون و تن، جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن و سیسی استرنجر در نقش ملینا، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود قرار است شاهد حضور آن‌ها در فیلم Mortal Kombat باشیم. وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Mortal Kombat بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، خواهد بوداورن اوزیل، گرگ روسو و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارند.

لوئیس تن

قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلم مورتال کامبت حضور داشته باشد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Mortal Kombat قرار است در کشور استرالیا انجام شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده