// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید Dying Light 2 با تمرکز روی سیستم مبارزات و گیم پلی منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از Dying Light 2 منتشر شده است که به خوبی گیم‌پلی و مکانیزم‌های موجود در این بازی را نشان می‌دهد.

در گذشته، استودیو تک‌لند (Techland)، سازنده بازی Dying Light 2، اعلام کرده بود که به‌زودی یک تریلر گیم‌پلی از دایینگ لایت 2 در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی بود که در نمایشگاه E3 2019، نسخه دمو این بازی پشت درهای بسته نمایش داده شد. همچنین چندی پیش در گیمزکام ۲۰۱۹ هم این اتفاق رخ داد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دمو گیم‌پلی نمایش داده شده در رویدادهای گذشته، به‌صورت یک تریلر گیم‌پلی در دسترس قرار گرفته است. در جریان تریلر منتشر شده، درکنار مشاهده جهان بازی، توضیحاتی هم در مورد دایینگ لایت 2 ارائه می‌شود. نقشه بازی دارای هفت منطقه مختلف است که هرکدام از آن‌ها منابع و ساختار مخصوص‌به خود را دارند. همچنین پارکور یکی از المان‌های کلیدی در Dying Light 2 به‌حساب می‌آید.

ازاین‌رو نحوه انجام پارکور در این هفت منطقه هم متفاوت است تا بازیکن بتواند تجربیات متنوعی را کسب کند. در ادامه مشخص شده است که تعداد حرکات پارکور بازی نسبت‌به نسخه پیشین، دو برابر شده است. در جریان مبارزات هم بازیکنان می‌توانند ضربات Melee دشمن را جاخالی دهند و با یک ضربه او را از بین ببرند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی Dying Light 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Dying Light 2 در بهار ۲۰۲۰ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده