// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر روز عرضه Astral Chain منتشر شد

تقریبا سه روز به عرضه بازی Astral Chain زمان باقی‌مانده است و نینتندو تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرده است.

بازی Astral Chain، جدیدترین ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumeGames)، در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. باتوجه‌به بازخوردهای منتقدان از این بازی، استرال چین هم به جمع انحصاری‌های موفق نینتندو سوییچ پیوسته است.

در همین راستا و جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو با اینکه سه روز به عرضه بازی باقی مانده است، تریلر روز عرضه استرال چین را در دسترس قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌‌هایی که در تریلر روز عرضه Astral Chain قابل مشاهده است، استفاده از طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد است. همچنین نگاهی به شخصیت به‌ظاهر منفی داستان و اتفاقات داستانی استرال چین داریم. در این بازی بازیکن در نقش مأموران پلیس قرار می‌گیرند که به Neuron نامیده می‌شوند.

در ادامه Neuron‌ها در مبارزات خود می‌توانند از یک همراه به اسم لیجن استفاده کنند که ازطریق زنجیر به یکدیگر متصل شده‌اند. نکته‌ی جالب در طراحی لیجن‌ها این است که پلاتینیوم گیمز در ابتدا قرار بوده ساختار بازی را بر اساس دستگیر کردن هیولاهای داخل بازی و استفاده از آن‌ها در مبارزات طراحی کند، اما در ادامه تیم توسعه‌دهنده به ایده استفاده از یک مورد خاص برای مأموران پلیس رسیده است و در انتها، لیجن‌ها طراحی شده‌اند.

کاربران زومجی می‌توانند تریلر روز عرضه بازی Astral Chain را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. تاکاهیسا تائورا، طراح NieR: Automata، وظیفه کارگردانی این بازی را برعهده داشته است و هیدکی کامیا، نویسنده سری Bayonetta، وظیفه نظارت روی این بازی را برعهده داشته است.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده