نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید فیلم جوکر چهارشنبه منتشر خواهد شد؛ انتشار تیزرهای جدید

به‌تازگی تیزرهای جدیدی از فیلم Joker منتشر شده که این تیزرها به زمان انتشار دومین تریلر این فیلم با بازی واکین فینیکس اشاره می‌کند.

فروردین ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) اولین تیزر تریلر فیلم Joker (جوکر) را منتشر کردند که شاهد نسخه‌ای متفاوت از این ابرشرور محبوب دنیای کامیک بودیم. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم ونیز و تورنتو نمایش داده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار دومین تریلر فیلم جوکر مشخص شده است. به‌تازگی چند تیزر جدید از فیلم Joker منتشر شده که در ابتدا به‌نظر می‌رسید که تنها چند تبلیغ تلویزیونی کوتاه و ساده از فیلم به مناسبت نزدیک بودن به شروع جشنواره فیلم ونیز توسط برادران وارنر منتشر شده‌اند، اما در طول این تیزرها، شاهد نمایش تصاویری بودیم که شک طرفداران را برانگیخت. تمرکز بیشتر این ویدیوها روی شخصیت آرتور فلک یا جوکر بود و در یک ویدیو شاهد حضور شخصیت رابرت دنیرو و برنامه‌اش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزرها را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اگر در تیزرها دقت کنید، شاهد ۶ افکت هستیم که در صورتی که این بخش‌ها را در کنار هم قرار دهید، تاریخ انتشار تریلر بعدی فیلم Joker را به شما خواهد گفت که طبق تصویری که طرفداران منتشر کرده‌اند، در این تصاویر شاهد تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) هستیم که نوشته تریلر نیز در بالای آن قرار داده شده که نشان می‌دهد تریلر جدید فیلم جوکر قرار است در روز چهارشنبه این هفته منتشر شود که کمتر از دو روز دیگر شاهد انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال خواهیم بود. همچنین شاید جالب است بدانید که جشنواره فیلم ونیز نیز از روز چهارشنبه این هفته آغاز به کار خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Joker

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک (جوکر)، رابرت دنیرو، برت کالن، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج، دانته پریرا اولسون، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان سه‌گانه فیلم The Hangover بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده