نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۶

سونی بازی Astro Bot را به رایگان به برخی کاربران PS4 ارسال کرده است

ظاهرا سونی بازی فوق‌العاده‌ی Astro Bot Rescue Mission را به رایگان به برخی کاربران پلی‌استیشن 4 ارسال کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به صندوق ایمیل‌شان از دریافت آن مطلع شوند. 

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی مشغول ارسال یک نسخه رایگان از بازی Astro Bot Rescue Mission که از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی به حساب می‌آید، به کاربران پلی استیشن 4 است؛ بنابراین مورد ویژه‌ای در صندوق ایمیل برخی از کاربران خوش‌شانس PS4 انتظارشان را می‌کشد. درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این نسخه تنها به دارندگان هدست پلی استیشن VR ارسال می‌شود یا داشتن این هدست واقعیت مجازی ملاک اهدای آن نخواهد بود. بااین‌حال، کاربران با مراجعه به صندوق ایمیل خود می‌توانند از دریافت آن باخبر شوند. این خبر به وسیله‌ی انتشار یک تصویر تازه توسط یکی از کاربران ردیت با نام XarmtheinsaneX مخابره شده است که شما می‌توانید این تصویر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

Astro Bot Rescue Mission

بازی Astro Bot Rescue Mission را می‌توان یک اثر خاص دانست. پیش از این بازیکنان هرگز تصور نمی‌کردند که شاهد راه‌یابی بازی‌های سه بعدی پلتفرمر به ژانر واقعیت مجازی باشند، ولی این بازی به آن‌ها نشان داد که کاملا در اشتباه هستند. روشی که این بازی برای مخفی کردن برخی از اسرار در پیش می‌گیرد و بازیکنان باید با جستجو به آن‌ها برسند، خارق‌العاده است. سازوکاری که Astro Bot برای بازی با موانع استفاده می‌کند، بی‌نظیر است. تمام این موارد باعث تبدیل شدن این بازی به یکی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی حال حاضر شده است که تجربه‌ی آن برای تمام بازیکنان امری ضروری است. بازی Astro Bot Rescue Mission درحال‌حاضر برای هدست PlayStation VR در دسترس است.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده