نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

در فیلم The Matrix 4 ممکن است شاهد نسخه ‌جوان‌تر مورفیوس باشیم

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم The Matrix 4 از جمله احتمال حضور نسخه جوان‌تر مورفیوس و همچنین فیلمبردار فیلم منتشر شده است.

هفته گذشته بود که شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی، باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. با این حال، اطلاعاتی از بازگشت لارنس فیشبرن، بازیگر نقش مورفیوس در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) منتشر شده است. جاستین کرول، خبرنگار ورایتی در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار توییتی گفت که ممکن است در این فیلم شاهد حضور مورفیوس جوان باشیم و به همین منظور احتمال تغییر بازیگر و استخدام بازیگر جوان‌تر برای این شخصیت وجود دارد. با توجه به اطلاعات جدیدی که کرول به اشتراک گذاشته، آیا احتمال این وجود دارد که قسمت جدید ماتریکس یک قسمت پیش درآمد باشد؟

جان تول

با این حال، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم The Matrix 4 منتشر نشده و در حال حاضر نمی‌دانیم که این فیلم قرار است چه داستانی را دنبال کند. همچنین در حال حاضر می‌دانیم که الکساندر همن و دیوید میچل به نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم The Matrix کمک خواهند کرد. علاوه بر این، طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، جان تول، فیلمبردار برنده ۲ جایزه اسکار برای فیلم Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و فیلم Braveheart (شجاع‌دل) که برای فیلمبرداری فیلم The Thin Red Line (خط باریک سرخ) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، در حال مذاکره با برادران وارنر برای پذیرفتن فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 است. تول در طول سال‌های پس از آن، فیلمبرداری آثار دیگری چون فیلم The Last Samurai (آخرین سامورایی)، فیلم Tropic Thunder (تندر استوایی)، فیلم Cloud Atlas (کلاود اطلس)، فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳)، فیلم Jupiter Ascending (صعود ژوپیتر) و سریال Sense8 را نیز بر عهده داشته است.

همچنین بیل پوپ، فیلمبردار سه‌گانه اصلی فیلم ماتریکس نیز به علت حضور در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) نمی‌تواند در قسمت چهارم فیلم The Matrix حضور داشته باشد. مراحل فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 قرار است از سال ۲۰۲۰ آغاز شود که قابل انتظار این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده