// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Celeste و Inside بازی های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود

کاربران کامپیوتر از هفت شهریور ماه می‌توانند ازطریق فروشگاه اپیک گیمز، بازی‌های Inside و Celeste را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

هفته گذشته بود که کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، با دریافت بازی رایگان خود می‌توانستند بازی رایگان هفته بعد را هم مشاهده کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران پی سی هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در فروشگاه اپیک گیمز، Fez را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. اگر حساب کاربری اپیک گیمز هم ندارید، تنها کافی است وارد فروشگاه اپیک گیمز شده و یک حساب کاربری جدید برای خود بسازید.

در ادامه بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز هم مشخص شده‌اند. کاربران از تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) می‌توانند دو بازی تحسین‌شده Inside و Celeste را به‌لیست بازی‌های خود اضافه و تجربه کنند. در‌این‌میان اشاره کنم که بازی‌های آینده، تنها تا تاریخ ۱۸ شهریور ماه (۹ سپتامبر) در دسترس خواهند بود. Inside را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌هایی دانست که ازطریق آن می‌توانید تجربه‌ی عجیب و لذت بخشی را کسب کنید.

این در حالی است که Celeste قصد دارد حسابی مخاطب را به‌چالش بکشد. همچنین یک بسته الحاقی به نام Chapter 9 برای این بازی درنظر گرفته شده است. ازاین‌رو بهترین فرصت در اختیار کاربران PC قرار داده شده است تا اگر سلست را تجربه نکرده‌اند، آن را در تاریخ ذکر شده دانلود و تجربه کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده