نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۳

تصاویر و اطلاعاتی جدید از انیمیشن Frozen 2 منتشر شد [D23 2019]

طی پنل اصلی دیزنی در D23 2019، همراه پخش ۲ کلیپ جذاب پشت درهای بسته، سازندگان انیمیشن Frozen 2 چند عکس، یک پوستر و اطلاعاتی جدید از داستانِ این قسمت از ماجراجویی‌های السا و آنا را نیز تحویل طرفداران دادند.

هم‌اکنون دومین روز از نمایشگاه D23 درجریان است و دائما اخباری جدید و متنوع از محصولات دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده‌ی شرکت دیزنی را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. این وسط همان‌گونه که انتظار می‌رفت، دقایقی از پنل اصلی دیزنی در این رویداد به انیمیشن Frozen 2 اختصاص داشت و این‌چنین درجریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی تازه و متنوع از این دنباله‌ی شدیدا مورد انتظار به طرفداران داده شد.

در این پنل کریس باک، کارگردان انیمیشن نام‌برده، روی صحنه‌ی مراسم حاضر شد و از داستان «فروزن 2» گفت؛ باک در صحبت‌های خود به جریان پیدا کردن داستان انیمیشن حول ریشه‌یابی منبع شکل‌گیری قدرت یخی السا اشاره کرد و گفت که درخواست‌های هواداران مبنی بر نمایش این قسمت‌های مبهم از زندگی این کاراکتر، در نوشته شدن داستان قسمت دوم الهام‌بخشِ تیم نویسندگان بوده است. از نظر کارگردان این انیمیشن، «فروزن ۲» یک حماسه‌ی اسرارآمیز خواهد بود که باتوجه‌به قدرت داستان‌گویی فیلم اول اصلا ادعای غیر قابل باوری به نظر نمی‌رسد. باک در ادامه به‌اضافه شدن مادر آنا و السا یعنی ملکه ایدونا و صدالتبه یک شخصیت جدید با نام ستوان ماتیاس به داستان انیمیشن در قسمت دوم اشاره کرد. ایوان رِیچل وود و استرلینگ.کِی.براون به ترتیب وظایف صداپیشگی ملکه ایدونا و ستوان ماتیاس را برعهده خواهند داشت.

Frozen 2

درباره‌ی داستان انیمیشن، باک در ادامه توضیح داد که در این‌گونه‌ انیمیشن‌های دیزنی، اصولا والدین شخصیت‌ها صرفا کشته می‌شوند. اما آن‌ها قصد دارند تا خانواده‌ی آنا و السا را به داستان اضافه کنند. با استناد به‌صحبت‌های کارگردان انیمیشن، داستان این قسمت از «فروزن» علاوه‌بر کاوش پیرامون قدرت‌های یخی السا، به گذشته‌ای می‌پردازد که می‌تواند تعیین‌کننده‌ی بخش‌هایی از آینده‌ی جهان باشد. باک در ادامه افزود که داستان‌های «فروزن»های ۱ و ۲ یکدیگر را کامل می‌کنند و از این جمله می‌توان حدس زد که Frozen 2 شاید آخرین قسمت اصلی از این مجموعه باشد؛ شاید هم نه!

Frozen 2

سازندگان Frozen 2 پس از ارائه‌ی این اطلاعات، دو نمایش ویدیویی اختصاصی از انیمیشن را برای حاضران در نمایشگاه پخش کردند؛ ویدیوهایی که البته در دسترس عموم مخاطبان قرار نگرفته‌اند و شاید تا چند هفته بعد از اکران اثر هم قدم به دنیای اینترنت نگذارند! اولین کلیپ، ملکه ایدونا را درحال آواز خواندن برای السا و آنای کودک نمایش می‌دهد؛ ویدیویی که دقیقا تصویر شاخص این مطلب هم به بخشی از آن تعلق دارد. دومین نمایش اما السا، آنا و کریستفر را نمایش می‌دهد؛ جایی که السا به‌دنبال یک اسب رویایی (که در تریلرهای قبلی هم او را دیده بودیم) می‌رود و این اسب حواس وی را به‌کل پرت می‌کند. مطابق شنیده‌ها در نمایش دوم نیز بینندگان شاهد و شنونده‌ی ترانه‌خوانی کاراکترها بودند و گفتنی است السا در این قسمت از فیلم هم یک ترانه‌ی شگفت‌انگیز در حد و اندازه‌ی Let It Go قسمت اول را خواهد خواند که به عقیده‌ی رسانه‌ها تا مدت‌ها در ذهن و قلب تماشاگران باقی می‌ماند. پس از پشت سر گذاشتن تمامی مراحل گفته‌شده، تک‌تک صداپیشه‌های انیمیشن روی استیج آمدند و ترانه‌ی Some Things never Change (بعضی چیزها هرگز عوض نمی‌شوند) را خواندند تا جمع‌بندی معرکه‌ای را برای مهم‌ترین روز D23 2019 رقم بزنند. طی پخش شدن این موزیک، اجسامی لطیف همچون برگ‌های تزئینی روی سر تماشاچی‌ها ریخته می‌شد و فضایی به‌شدت اتمسفریک پدید آمد.

انیمیشن Frozen 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) سال جاری اکران خواهد شد.


منبع IGN زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده