// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بسته الحاقی Blight بازی Path of Exile با انتشار تریلری معرفی شد

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Path of Exile محتویات جدیدی را ماه آینده به این بازی اضافه می‌کند.

بازی Path of Exile توسط استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) در سال ۲۰۱۳ به‌صورت Early access برای پی سی منتشر شد و باتوجه‌به اینکه این بازی برخلاف دیگر بازی‌های اکشن نقش آفرینی مانند بازی Diablo III، به صورت رایگان یا به اصطلاح free-to-play است، سازندگان پس از زمان عرضه‌ی این بازی تا به الان با انتشار محتویات پس از عرضه فراوان طرفداران این بازی را سرگرم نگه داشته‌اند. بسته‌ی الحاقی Path of Exile: Blight این بازی ماه آینده منتشر خواهد شد که در ادامه می‌توایند تریلر معرفی این بسته را تماشا کنید.

قابل‌توجه ترین بخش بسته‌ی الحاقی Blight، گیم پلی جدید دفاع از قلعه یا همان tower defense است. The Blight ریشه‌های خود را در سرتاسر زمین گسترانده است و مینیون‌های جهان را کنترل می‌کند. هنگامی که به آن حمله شود، از قدرت کنترل ذهن خود برای ارسال هیولاها برای حمله به شما استفاده می‌کند. این هیولاها فقط در طول ریشه‌های Blight حرکت می‌کنند، بنابراین می‌توانید برج‌های مختلفی بسازید تا جلوی آن‌ها را بگیرید. این تغییر بزرگی برای یک بازی اکشن نقش آفرینی عادی است، اما به نظر می‌رسد که می‌تواند برای تازه واردان بسیار سرگرم کننده باشد.

در طی شکست دادن Blight، به شما روغن‌هایی برای مسحور کردن وسایلتان پاداش داده می‌شود. به‌طور کل دوازده نوع مختلف روغن وجود دارد و مخلوط کردن آن‌ها با هم هر بار ترکیب جدیدی را ایجاد می‌کند. این بسته‌ی الحاقی همچنین به‌روزرسانی‌ قابل توجهی را به آرکی تایپ‌های مختلف این بازی اضافه می‌کند. آرکی تایپ‌های Necromancer ، Poison Assassin و Saboteur همه به شکل قابل توجهی بازسازی شده‌اند. با ترکیب تمامی آیتم‌های جدید ذکر شده با این آرکی تایپ‌ها، به نظر می‌رسد که بازیکنان با این بسته‌ی الحاقی حسابی سرگرم خواهند شد.

بسته‎ی الحاقی Path of Exile: Blight در تاریخ ۱۵ شهریور برای پی سی و در تاریخ ۱۸ شهریور برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده