نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷

اولین تصویر رسمی فیلم Cruella ظاهر متفاوت اما استون را نشان می‌دهد [D23 2019]

والت دیزنی در حاشیه نمایشگاه D23 2019، اولین تصویر رسمی فیلم Cruella را منتشر کرده که در آن شاهد حضور کروئلا دویل و دو دستیارش هستیم. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم Cruella (کروئلا) منتشر شده است. در طول نمایشگاه D23، کمپانی والت دیزنی اولین تصویر رسمی این فیلم لایو اکشن را که در واقع اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود، منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور اما استون، بازیگر نقش شخصیت کروئلا دویل هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نقش‌آفرینی‌های قبلی خود دارد. همچنین در این تصویر نظاره‌گر جوئل فرای، بازیگر نقش جسپر و پاول والتر هاوسر، بازیگر نقش هوراس هستیم. علاوه بر این، حضور اما تامپسون نیز در فیلم Cruella رسما تایید شد که اطلاعاتی از نقش این بازیگر در فیلم منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Cruella

همچنین اتفاقات فیلم Cruella قرار است در دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت که نسبت به دیگر کارهای لایو اکشن ظاهرا قرار است کمی متفاوت باشد. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) و فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده خواهد داشت و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دانا فاکس به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن کمک خواهد کرد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella قرار است از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور یا مهر ۱۳۹۸) آغاز شود.

فیلم Cruella پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) اکران شود، اما مدتی پیش اکران این فیلم لایو اکشن چند ماه عقب افتاده و حال فیلم کروئلا برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده