نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

پوستر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker و اطلاعاتی جدید از آن منتشر شد [D23 2019]

در دومین روز نمایشگاه D23 و پنل دیزنی، جی‌جی آبرامز اطلاعاتی جدید از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را به‌همراه پوستر آن منتشر کرد.

دومین روز از نمایشگاه بزرگ D23 آغاز شده و در جریان آن شاهد انتشار خبرهایی جدید از دنیای سرگرمی هستیم. اگر خبرهای شب گذشته‌ی رویداد نام‌برده را در زومجی دنبال کرده‌اید، می‌دانید که D23 امسال برای دنبال‌کنندگان سری «جنگ ستارگان» حسابی جذاب و پرحرارت بوده؛ چرا که خبرهای شدیدا متنوعی از دنیای این سری جاودان و تحسین‌شده را در D23 امسال داشتیم. امشب هم در جریان D23 و آخرین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی جدید را از سری Star Wars برای‌تان داریم.

شروع نمایشگاه D23 امشب با حضور جی جی آبرامز، کارگردان نام‌آشنای فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌وارکر) همراه بود. حضور آبرامز در D23 به‌معنی انتشار اطلاعاتی جدید از فیلم نام‌برده بود و یک ویدیو جدید از خیزش اسکای‌واکر برای حاضرینِ در نمایشگاه پخش شد که هنوز به‌صورت عمومی در دسترس قرار نگرفته تا تماشایش کنیم. طبق توضیحاتی که موجود است، در این ویدیو شاهد ورود یک ارتش عظیم از سفینه‌های مختلف به اتمسفر یک سیاره هستیم. رِی با بازی دِیزی ریدلی و کایلو رِن با بازی آدام درایور در ادامه وارد صحنه می‌شوند و درحالی که درمیان یک اقیانوس طوفانی روی یک کشتی هوایی زمین‌خورده گیرافتاده‌اند، یک مبارزه‌ی حماسی و شدید را در میان موج‌های خروشان دریا آغاز می‌کنند. در پایان، رِی را می‌بینیم که یک کلاه مشکی بر سر انداخته و ۲ شمشیر نورانی لایت سِیبر را در دست گرفته است. متاسفانه هنوز این ویدیو به‌صورت عمومی منتشر نشده و فعلا باید منتظر انتشار عمومی‌اش باشیم.

در ادامه از کاراکتری که نقشش را کِری راسل بازی خواهد کرد، اطلاعاتی جدید، منتشر و ظاهر او به‌بازدیدکنندگان نمایشگاه نشان داده شد؛ کاراکتری که یک کلاه آهنین بر سر دارد و یک لباس قرمز را بر تن می‌کند. راسل درباره‌ی این شخصیت، چنین می‌گوید:

او واقعا جذاب است و کمی شیشه‌خورده هم دارد! می‌توان او را یک قانون‌شکن هم به‌حساب آورد؛ درحالی که وی دوست قدیمی پو هم است.

آبرامز در ادامه، سراغ پوستر فیلم رفت و این تصویر حقیقتا جذاب و نفس‌گیر را با دنبال‌کنندگان سری جنگ ستارگان به‌اشتراک گذاشت.

Star Wars: The Rise of Skywalker

دیزی ریدلی، لوپیتا نیونگو، دامنل گلیسون، ریچارد.ای.گرانت و دیگر بازیگران محبوب این سری یعنی مارک همیل، آنتونی دنیلز و بیلی دی ویلیامز در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker ایفای نقش خواهند کرد.

نهمین قسمت از خط اصلی داستانی مجموعه که داستان اسکای‌واکرها و سه سه‌گانه‌ی اول «جنگ ستارگان» رو برای همیشه به پایان می‌رساند، به‌کارگردانی جی.جی.آبرامز در تاریخ ۲۰ دسامبر سال جاری (۲۹ آذر) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده