نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه جدید سریال Lizzie McGuire با حضور هیلاری داف ساخته می‌شود [D23 2019]

در حاشیه مراسم D23 امسال شرکت والت دیزنی، اعلام شد که قرار است نسخه جدیدی از سریال لیزی مک‌گوایر (Lizzie McGuire) با بازی خود هیلاری داف ساخته و در دیزنی پلاس پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های دهه ۲۰۰۰ شبکه Disney Channel قرار است دوباره به سرویس استریم دیزنی پلاس بازگردد. براساس گفته‌های شرکت دیزنی، قرار است نسخه جدیدی از سریال Lizzie McGuire (لیزی مک‌گوایر) ساخته شود و در سرویس استریم دیزنی قرار بگیرد. هیلاری داف که نقش این نوجوان و همچنین شخصیت انیمیشنی خود را ایفا کرده بود، حالا قرار است دوباره در این تیم حضور داشته باشد و در دنباله سریال لیزی مک‌گوایر، باری دیگر همین نقش را ایفا کند. این سریال، حول محور لیزی می‌چرخد که حالا دیگر ۳۰ سال دارد.

لیزی ۳۰ ساله حالا در شهر نیویورک زندگی می‌کند و این سریال قرار است زندگی ماجراجویانه‌ی او را در این شهر بزرگ به تصویر بکشد. لازم به ذکر است که شخصیت انیمیشنی هم قرار است به این مجموعه بازگردد. سریال Lizzie McGuire از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ به روی آنتن رفت. این مجموعه تلویزیونی یک نسخه سینمایی هم داشت. فیلم The Lizzie McGuire Movie (فیلم لیزی مک‌گوایر) در سال ۲۰۰۳ به روی پرده سینماها رفت. این اثر که هیلاری داف نقش شخصیت اصلی آن را ایفا کرده بود، توانست حدود ۵۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست بیاورد. خلق مجموعه تلویزیونی اصلی یعنی تری مینسکی دوباره به این تیم برگشته و قرار است در ساخت این نسخه از سریال هم همکاری داشته باشد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده