نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

فیلمبرداری فیلم Breaking Bad به پایان رسید

باب ادنکرک بازیگر سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) به‌تازگی اعلام کرد که مرحله فیلم‌برداری فیلم برکینگ بد (Breaking Bad) رسما به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) یعنی باب ادنکرک تایید کرد که فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) مرحله فیلم‌برداری خود را به پایان رسانده است. این فیلم مورد انتظار تا امروز با نام رمزی Greenbrier فعالیت خود را پیش می‌برد. ادنکرک در مصاحبه اخیری که با گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر داشت، اینگونه توضیح داد:

من نمی‌دانم که مردم چه چیزهایی را می‌دانند و چه چیزهایی را نمی‌دانند. خیلی برای من سخت است که باور کنم شما نمی‌دانستید این فیلم مرحله فیلم‌برداری خود را آغاز کرده است. آن‌ها این کار را انجام دادند. می‌دانید منظور من چیست؟ چگونه می‌تواند یک همچین چیزی، یک راز باقی بماند؟ اما درست همانند یک راز بوده است. آن‌ها در نگه‌داری و باقی نگه داشتن این راز، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند.

ادنکرک در ادامه صحبت‌های خود اینگونه اعلام کرد که «اصلا نمی‌تواند برای تماشای این فیلم مورد انتظار صبر کند». براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلم برکینگ بد قرار است اول از هر چیزی در سال ۲۰۲۰ در شبکه نتفلیکس پخش شود. بعد از آن هم این فیلم به شبکه اصلی خود یعنی AMC می‌رود و در آن‌جا برای مخاطبان پخش می‌شود. در ماه فوریه گذشته سایت خبری هالیوود ریپورتر گزارش کرده بود که آرون پال با همان نقش جسی پینکمن خود قرار است در این اثر ظاهر شود. علاوه‌بر این هم گزارش شده بود که خالق سریال برکینگ بد یعنی وینس گیلیگان قرار است در این تیم نقش نویسنده و همچنین کارگردان را برعهده داشته باشد.

خود گیلیگان، مارک جانسون و ملیسا برنستاین نقش تهیه کنندگان اجرایی را هم در این فیلم برعهده داشتند. ادنکرک علاوه‌بر صحبت درباره فیلم برکینگ بد، درباره فصل پنجم سریال بهتره با ساول تماس بگیری هم صحبت کرد و اطلاعات جدیدی را از این مجموعه تلویزیونی که هنوز هیچ تاریخی برای آغاز پخش خود ندارد، ارائه داد:

آن‌ها خیلی آرام و آهسته در حال ساختن آن بودند اما حالا فرق کرده است. آن‌ها سرعت خود را بالاتر بردند و در حال شکل دادن به این مجموعه هستند. این مجموعه تلویزیونی هم شباهت زیادی به سریال Breaking Bad دارد. این روند ساخت بسیار آهسته درست همانند یک ترن هوایی است که در ابتدا بسیار آرام مسیر سربالایی خود را طی می‌کند و بعد با سرعت زیادی پایین می‌آید که انگار هیچ چیز نمی‌تواند آن را متوقف کند. این دقیقا همان جایی است که ما در فصل پنجم در آن قرار داریم. ما در حال فیلم‌برداری این فصل هستیم.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده