نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

تاریخ راه‌یابی کاراکترهای Majin Buu و Katsuki Bakugo به بازی Jump Force اعلام شد [گیمزکام 2019]

باندای نامکو در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ تاریخ انتشار کاراکترهای (Majin Buu (Good و Katsuki Bakugo برای بازی Jump Force را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) و استودیو Spike Chunsoft (اسپایک چون‌سافت) در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019 از انتشار محتوای قابل دانلود تازه بازی Jump Force که شامل کاراکتر (Majin Buu (Good از انیمه Dragon Ball Z و کاراکتر Katsuki Bakugo از مانگای My Hero Academia است، در تاریخ ۵ شهریور (۲۷ آگوست) خبر دادند.

کسانی که Character Pass بازی Jump Force را خریداری کنند، چهار روز زودتر از سایر بازیکنان به کاراکترها دسترسی پیدا می‌کنند و از تاریخ ۱ شهریور (۲۳ آگوست) قادر به تجربه آن‌ها خواهند بود. پس از کاراکترهای (Majin Buu (Good و Katsuki Bakugo، در تاریخ‌های دیگری شاهد انتشار کاراکتر Trafalgar Law از مانگای One Piece، کاراکترهای Toshihiro Hitsugaya و Grimmjow Jaegerjaquez از مانگای Bleach و کاراکتر Madara Uchiha از مانگای Naruto برای بازی جامپ فورس خواهیم بود.

بازی Jump Force درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به خاطر مواردی نظیر کاراکترهای متنوع با قدرت‌های انحصاری، صداگذاری خوب و گرافیک هنری زیبا در بررسی زومجی نمره ۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

هرچند گرافیک جامپ فورس به شدت چشم‌نواز است، اما خشک بودن بیش از اندازه میان‌پرده‌های بازی،‌ ماموریت‌های خسته‌کننده و در نهایت تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی، باعث شده است تا با اثری متوسط و در مواقعی ضعیف روبرو باشیم. Spike Chunsoft نتوانسته چه در زمینه داستانی و چه در زمینه موسیقی خوب عمل کند و بازی بعد از چند ساعت به سرعت خسته‌کننده و تکراری می‌شود. اگر طرفدار مجموعه‌های شونن جامپ هستید، این بازی می‌تواند سرگرم‌تان کند، در غیر این صورت بهتر است پول خود را جای دیگری خرج کنید.

شما می‌توانید تریلر تازه بازی Jump Force را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده