// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

الوی در یک رویداد جدید به Monster Hunter: World بر می‌گردد [گیمزکام 2019]

شرکت کپکام در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ اعلام کرده است که با عرضه بسته الحاقی Iceborne برای بازی Monster Hunter: World، رویداد جدید الوی در دسترس قرار می‌گیرد.

در اوایل عرضه بازی Monster Hunter: World بود که یک رویداد با محوریت کاراکتر الوی از بازی Horizon Zero Dawn در دسترس قرار گرفت. در این رویداد بازیکنان می‌توانستند با انجام مأموریت خواسته شده و جمع‌آوری منابع مورد نظر، کاراکتر الوی را آزاد کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Monster Hunter: World، اعلام کرده است که با عرضه بسته الحاقی Iceborne، الوی با یک رویداد جدید به بازی بر می‌گردد. به‌عبارتی کاربران در جریان این رویداد که با محوریت بسته الحاقی The Frozen Wilds از Horizon Zero Dawn است، می‌توانند کاراکتر الوی با یک لباس و سلاح جدید را آزاد کنند.

از آن‌جایی که از نظر ظاهری شباهت‌هایی میان این دو بسته الحاقی وجود دارد، باید منتظر بمانیم و ببینیم کپکام چه رویدادی را برای کاربران مانستر هانتر: ورلد درنظر گرفته است. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از این معرفی را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) عرضه می‌شود و در ژانویه هم در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. دراین‌میان اشاره کنم که رویداد بازی Horizon Zero Dawn، تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده