نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

تاریخ انتشار بلوری فیلم Midsommar اعلام شد؛ عدم وجود نسخه کارگردان فیلم

کمپانی A24 سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Midsommar را تایید کرد که برخلاف انتظار، حاوی نسخه کارگردان نیست. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Midsommar (میدسامر) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی A24 تایید کرد که نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک در تاریخ ۲۴ سپتامبر امسال (۲ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) خواهیم بود که بخش محصولات خانگی  لاینزگیت وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. نسخه خانگی فیلم Midsommar شامل بخشی در مورد فستیوال میدسامر و همچنین بخشی به نام Bear in a Cage خواهد بود و شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم ترسناک و تحسین شده را مشاهده کنید:

Midsommar

آری استر که سال گذشته برای کارگردانی فیلم Hereditary (موروثی) با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود، وظیفه کارگردانی فیلم Midsommar را بر عهده داشته است. او در ماه تیر تایید کرد که این فیلم قرار است دارای یک نسخه کارگردان باشد که زمان آن حدود ۳۰ دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران فیلم خواهد بود. با این حال، متاسفانه در نسخه خانگی فیلم Midsommar شاهد نسخه کارگردان فیلم نیستیم که آینده این نسخه نیز در حال حاضر مشخص نیست و باید دید که در آینده آیا A24 برای آن برنامه‌ای دارد یا ارائه این نسخه پیش از انتشار لغو شده است.

فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر و ویلیام جکسون هارپر، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Midsommar داستان یک زوج جوان را دنبال می‌کند که برای دیدار با دوستان خود و همچنین شرکت در جشنواره تابستانی به زادگاه روستایی آن‌ها در کشور سوئد سفر می‌کنند، اما اتفاقات دیگری در انتظار آن‌ها است. فیلم Midsommar تا به امروز ۳۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۲۵.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده