نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶

ویدیو جدیدی از Death Stranding برای بازدیدکنندگان غرفه سونی پخش شده است [گیمزکام 2019]

در گیمزکام 2019، یک ویدیو داستانی از بازی Death Stranding برای بازدیدکنندگان غرفه‌ی سونی پخش شده است.

به‌نظر می‌رسد که بازی Death Stranding تمامی محتوای خود برای همایش گیمزکام 2019 را به‌افتتاحیه‌ی این رویداد اختصاص نداده و برای بازدیدکنندگان نمایشگاه هم برنامه‌هایی را ترتیب داده است. هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز که با حدود ۱۰ دقیقه محتوای تصویری کاملا جدید از بازی خود پا به افتتاحیه‌ی بزرگ و باشکوه گیمزکام 2019 گذاشتند، حالا و درجریان آخرین اخبار بازی یک ویدیو جدید را برای بازدیدکنندگان غرفه‌ی سونی در گیمزکام پخش کرده‌اند و جزئیات بیشتری از داستان بازی را با‌ آن‌ها به‌اشتراک گذاشته‌اند.

Death Stranding

قبل از صحبت درباره‌ی این نمایش جدید، پیشنهاد می‌کنیم که ششمین تریلر منتشر شده از بازی را تماشا و موشکافی آن را در زومجی مطالعه کنید. در این ویدیو جدید، صحبت‌های سم پورتر بریجز با نقش‌آفرینی نورمن ریداس،‌ دای‌هاردمن با بازی تامی ارل جنکینز و آملی با نقش‌آفرینی لیندسی واگنر را داریم که پیرامون موضوع «اتصال مناطق شهرهای متحده‌ی آمریکا» در یک دفتر، مشغول بحث کردن هستند؛ آملی و دای‌هاردمن می‌خواهند سم را متقاعد کنند تا مسئولیت انجام این کار را قبول کند و به‌نظر می‌رسد که سم در قسمت‌های ابتدایی بازی چنین قصدی را ندارد اما در ادامه، انجام آن را می‌پذیرد.

احتمال می‌رود که سونی ویدیو موردبحث را به‌زودی و به‌صورت عمومی با گیمرها به‌اشتراک بگذارد

آملی یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های بازی است که سن او با گذر زمان، زیاد نمی‌شود و به‌دنبال این است تا مناطق مختلف آمریکا را که حالا نام این کشور از ایالات متحده به «شهرهای متحده» تغییر پیدا کرده، به‌یکدیگر متصل کند. در ادامه‌ی این ویدیو می‌بینیم که آملی توسط نیروهای هومو دیمنز (Homo Demens) این گروه تروریستی که احتمالا به‌سرگردگی هیگز با نقش‌آفرینی تروی بیکر فعالیت‌های خود را شکل می‌دهند، در شهر اج‌نات سیتی (Edge Knot City) اسیر شده است اما بازهم می‌تواند با سم و دای‌هاردمن ارتباط داشته باشد (در نسخه‌ی ژاپنی تریلر ششم بازی هم به‌لحظه‌ی دزدیده شدن آملی توسط هیگز اشاره می‌شود). آملی از آنجایی که توسط این نیروها گروگان گرفته شده، از سم می‌خواهد تا وظیفه‌ای را که برعهده داشته به‌نتیجه برساند (در تریلر ششم هم اشاره می‌شود که سم باید به غرب برود و کاری را که آملی شروع کرده بود به‌نتیجه برساند). سم اما تا پایان ویدیو موردبحث، زیرِبار نمی‌رود و درخواست آملی و دای‌هاردمن را قبول نمی‌کند. ویدیو در این بخش به‌پایان می‌رسد و احتمال آن می‌رود که به‌زودی، شاهد انتشار آن به‌صورت عمومی باشیم و فعلا باید صبر کنیم.

بازی Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4 می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده