نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

بهترین حرکات روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 9

روز دوم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ بازی Dota 2 یکی از روزهای حساس و تماشایی تورنمنت بود که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

دومین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 9 با برگزاری چهار دیدار از براکت‌های بالایی و پایینی همراه بود که به خروج دو تیم دیگر از گردونه رقابت‌ها و سقوط دو تیم به براکت پایینی منجر شد. پس از پایان این روز تیم‌های Virtus.pro و TNC Predator با قرارگیری در رده نهم تا دوازدهم و دریافت ۲ درصد از مجموع جوایز راهی خانه شدند و تیم‌های OG و Evil Geniuses نیز به جمع شش تیم برتر مسابقات پیوستند. در دو روز اول مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹، هیروی Shadow Demon با حضور در یازده بازی در صدر جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده قرار گرفت و رتبه‌های بعدی این جدول در اختیار هیروهای Leshrac و Tidehunter با حضور در هفت بازی است. در صدر جدول بیشترین هیروهای منع شده نام هیروی Alchemist با شانزده بَن به چشم می‌خورد و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای Mirana و Elder Titan با دوازده و نُه بن اختصاص دارد. بهترین حرکات تیم‌ها در دومین روز از مرحله اصلی در ویدیوی زیر قابل مشاهده است.

بهترین حرکات روز دوم مرحله اصلی | دانلود از وب‌سایت آپارات

در سومین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ نیز چهار دیدار، دو دیدار در براکت بالایی و دو دیدار در براکت پایینی اتفاق می‌افتد و پس از پایان این روز شاهد جدایی دو تیم دیگر از تورنمنت خواهیم بود. در روز سوم، دو تیم PSG.LGD و Vici Gaming و دو تیم OG و Evil Geniuses در براکت بالایی به مصاف هم می‌روند و در براکت پایینی نیز شاهد تقابل تیم‌های Newbee و Infamous و تیم‌های Mineski و Team Secret خواهیم بود. اولین دیدار این روز راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه ۳۱ مرداد برگزار می‌شود و فرمت برگزاری تمام بازی‌های این روز بدون استثنا Best of Three خواهد بود. 

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده