// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

بازی Yakuza Remastered Collection معرفی شد

Yakuza Remastered Collection شامل سه نسخه Yakuza 3 ،Yakuza 4 و Yakuza 5 می‌شود که در بازه زمانی‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

سگا در گذشته نسخه‌های ریمستر سه بازی Yakuza 3 ،Yakuza 4 و Yakuza 5 را در دسترس کاربران ژاپنی پلی استیشن 4 قرار داده بود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سونی بازی Yakuza Remastered Collection را برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد که شامل ریمستر سه نسخه ذکر شده برای کاربران غربی است.

دراین‌میان اشاره کنم که تمامی نسخه‌های این کالکشن در حال حاضر در دسترس نیستند و تنها بازی یاکوزا 3 برای کاربران غربی PS4 عرضه شده است. ازاین‌رو بازی یاکوزا 4 در تاریخ هفت آبان ماه (۲۹ اکتبر) و یاکوزا 5 هم در تاریخ ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه ۲۰۲۰) برای کاربران غربی عرضه می‌شوند. نکته‌ای که وجود دارد، این است که سه نسخه ذکر شده تنها ریمستر شده‌اند و همانند Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2 نخواهند بود، زیرا این دو بازی حالت ریمیک دارند و سگا از موتور گرافیکی جدید در ساخت آن‌ها استفاده کرده است.

بااین‌حال هر سه نسخه ریمستر شده، از نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کنند. سگا در ادامه اعلام کرده است که ۲۲ بهمن ماه (تاریخی که ریمستر نسخه پنجم عرضه می‌شود) نسخه فیزیکی Yakuza Remastered Collection را عرضه می‌کند. نسخه فیزیکی بازی دارای بسته‌بندی استیل بوک است که تتو Dragon of Dojima کاراکتر اصلی بازی روی آن حک شده است. همچنین نسخه فیزیکی دارای قاب PS3 بازی Yakuza 5 هم هست، زیرا این بازی در گذشته به‌صورت فیزیکی برای آمریکا در دسترس نبوده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Yakuza Remastered Collection را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده