نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

اولین تیزر تریلر فیلم Antlers به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو منتشر شد

فاکس سرچلایت اولین تیزر تریلر فیلم Antlers با بازی کری راسل و به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Antlers (انتلرز) منتشر شده است. شرکت فاکس سرچلایت که زیر مجموعه فاکس قرن بیستم برای حمایت از فیلم‌های مستقل است، به‌تازگی اولین تیزر تریلر این فیلم ترسناک را منتشر کرده که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم. فیلم Antlers داستان یک معلم در شهری کوچک در ایالت اورگن را دنبال می‌کند که یک دانش‌آموز مرموز و بی نظیر نظر او را به خود جلب کرده است. این دانش‌آموز به دنبال پنهان کردن یک راز مرگبار است که فاش شدن این راز می‌تواند به بقای شهر مرتبط باشد و باعث نجات آن شود. کری راسل، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، نقش این معلم را بر عهده دارد. در طول تریلر شاهد نمایش این موجودات نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، فاکس سرچلایت اولین پوستر رسمی فیلم Antlers را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Antlers

اسکات کوپر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Black Mass (عشای شیطانی)، فیلم Hostiles (متخاصمان)، فیلم Crazy Heart (دل دیوانه) و فیلم Out of the Furnace (خارج از کوره)، وظیفه کارگردانی فیلم Antlers را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک نیز بر عهده نیک آنتوسکا و هنری چاسیسان براساس یک داستان کوتاه به‌نام The Quiet Boy (پسر ساکت) اثر آنتوسکا، بوده است. گیرمو دل تورو که برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب) ۲ جایزه اسکار دریافت کرده بود، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. کری راسل، جسی پلمونس، جرمی تی. توماس، گراهام گرین، ایمی مدیگان، اسکات هیز، روری کوچرین، کادی دیویس و سویر جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Antlers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Antlers قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده