نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Need For Speed Heat نیاز به اتصال دائم به اینترنت ندارد

در مصاحبه‌ای که عوامل بازی Need For Speed Heat انجام داده‌اند، مشخص شد که گیمرها برای تجربه این بازی، احتیاج به اتصال دائم به اینترنت ندارند و می‌توانند بازی را به‌صورت آفلاین نیز تجربه کنند.

چند روز پیش الکترونیک آرتز بالاخره نسخه جدید سری محبوب Need For Speed با نام Heat را معرفی کرد. این بازی تمرکز ویژه‌ای روی ویژگی شخصی‌سازی دارد و به‌نظر می‌رسد قرار است یادآورر روزهای خوب این مجموعه نیز باشد. اگر زومجی و نمایشگاه گیمزکام 2019 را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که گیم‌پلی بازی NFS Heat در آن‌جا به نمایش گذاشته شد و با قابلیت‌ها و حالات مختلف بازی آشنا شدیم.

حال در جدیدترین اخبار بازی، طی مصاحبه‌ای که کارگردان و طراح بازی انجام داده‌اند، مشخص شد که تجربه این بازی ملزم به آنلاین بودن و اتصال به اینترنت نیست بلکه می‌توانید به‌صورت کاملا آفلاین نیز بازی را تجربه کنید. آن‌ها در این رابطه تایید می‌کنند که در صورتی که تمایل به بازی با اطرافیان خود روی یک نقشه یکسان نباشید، احتیاجی به آنلاین شدن در بازی نیست و این کاملا به گیمر بستگی دارد.

بازی از یک سیستم و درجه حساسیت بهره‌مند است که نشان‌ می‌دهد چه تعداد پلیس در تعقیب شما قرار دارند و تا چه‌حد با مشکل روبه‌رو شده‌اید. هر بازیکنی در Heat درجه حساسیت مخصوص خود را دارد. بهترین استراتژی و تاکتیک در بازی این است که گیمرهایی که درجه حساسیت بالاتری را دارند، پیدا کرده تا ماشین‌‌های پلیسی که به‌دنبال شما هستند تغییر جهت داده و آن شخص را تعقیب کنند؛ این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد با برنامه‌ریزی بتوانید از دست پلیس فرار و توجه آن‌ها را به ماشین دیگری جلب کنید.

بازی Need For Speed Heat قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (هشت نوامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی روانه بازار شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده