نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲

بازی Knights of Honor II: Sovereign با انتشار یک تریلر معرفی شد [گیمزکام 2019]

در گیمزکام 2019، کمپانی THQ Nordic بازی استراتژیک Knights of Honor II: Sovereign را با پخش یک تریلر، معرفی کرد؛ عرضه در سال ۲۰۲۰.

گیمزکام 2019 از راه رسیده و پرمخاطب‌ترین و شلوغ‌ترین رویداد گیمی سال در شهر کلن آلمان، برپا شده است. گیمزکام امسال با یک افتتاحیه‌ی شدیدا جذاب، طولانی، پرمحتوا و نفس‌گیر آغاز شد و حالا هم که این رویداد بزرگ به‌طور رسمی شروع‌به‌کار کرده، مثل افتتاحیه‌اش، خبرها و موارد تازه و جذابی از شهر کلن به‌صنعت بازی سرازیر شده‌اند.

Knights of Honor II: Sovereign

در جریان آخرین اخبار بازی و طی گیمزکام ۲۰۱۹،‌ کمپانی THQ Nordic از دنباله‌ی بازی کلاسیک و استراتژیک Knights of Honor رونمایی کرد. این بازی جدید، Knights of Honor II: Sovereign نام دارد و مثل قسمت قبلی خود که سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شده بود،‌ قرار است نبردهایی بزرگ با مکانیک‌های کلاسیک و خلاقانه‌ی استراتژی نوبتی را در دسترس بازیکنان قرار دهد. بازی در استودیو Black Sea مراحل ساختش را طی می‌کند و در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ راهی کامپیوتر خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که Comanche تنها اثر کلاسیکی نیست که THQ Nordic قصد احیا کردن آن را دارد و برنامه‌ای ویژه را برای تازه‌سازی مجموعه‌های کلاسیک خود مثل Knights of Honor، ترتیب داده است. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب، دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده