نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

بهترین حرکات روز اول مرحله اصلی مسابقات The International 9

در اولین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ بازی Dota 2 شاهد نبرد تماشایی تیم‌ها در براکت بالایی و پایینی بودیم که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات آن‌ها در این روز خواهیم داشت.

در اولین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ بازی Dota 2 که با برگزاری یک مراسم افتتاحیه دلنشین آغاز شد، شاهد دیدارهایی در هر دو براکت بالایی و پایینی بودیم که باعث جدایی تیم‌های الاینس، فناتیک، کین گیمینگ و ناتوس وینچری از مسابقات و سقوط دو تیم ویرتوس.پرو و تی‌ان‌سی پرداتور به براکت پایینی شد. در روز اول مرحله اصلی مسابقات The International 9، هیروی Shadow Demon با حضور در پنج بازی در صدر جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده مشاهده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول در اختیار هیروهای Tidehunter و Kunkka با حضور در چهار بازی است. در صدر جدول بیشترین هیروهای منع شده نام هیروی Alchemist با نُه بَن به چشم می‌خورد و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای Mirana و Enchantress با هفت بَن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز اول مرحله اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز اول مرحله اصلی | دانلود از وب‌سایت آپارات

در روز دوم مرحله اصلی دیدارهای سرنوشت‌سازی در براکت بالایی و پایینی برگزار می‌شود و پس از پایان این روز شاهد خروج دو تیم دیگر از مسابقات هستیم. در این روز ابتدا تیم‌های OG و Newbee و به‌دنبال آن تیم‌های Team Secret و Evil Geniuses در براکت بالایی به مصاف هم می‌روند و با پایان این دیدارها تیم‌های Virtus.pro و Royal Never Give Up و تیم‌های TNC Predator و Team Liquid در براکت پایینی رودرروی هم قرار می‌گیرند. اولین دیدار این روز راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه ۳۰ مرداد آغاز می‌شود و نحوه برگزاری بازی‌ها در هر دو براکت Best of Three است.  

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع دوتاباف
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده