نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

فلولا بورگ به جیمز گان در فیلم The Suicide Squad ملحق شد

فلولا بورگ جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) همچنان در حال گسترش است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فلولا بورگ، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، کمدین و خواننده آلمانی با بستن قرارداد همکاری با شرکت برادران وارنر به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) اضافه شده است. اطلاعاتی از نقش این بازیگر ۳۷ ساله منتشر نشده، اما گفته می‌شود که او قرار است نقش یکی از معشوقه‌های شخصیت‌های این فیلم از دنیای DC (دی سی) را بازی کند. علاوه‌بر بورگ، مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور و استورم رید، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Suicide Squad تایید و اعلام شده است که بخشی از این بازیگران از قسمت اصلی باز خواهند گشت و بخشی دیگر بازیگران جدیدی هستند که انتظار می‌رود نقش‌های جدیدی را نیز بر عهده داشته باشند.

جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد و همچنین شاهد بازگشت گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) نیز خواهیم بود. بورگ سابقه بازی در آثاری چون فیلم Pitch Perfect 2 (آوازخوان حرفه‌ای ۲)، فیلم Killing Hasselhoff، یک قسمت از سریال Silicon Valley (دره سیلیکون)، یک قسمت از سریال The Good Place (جای خوب) و صداپیشگی در انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) را در کارنامه خود داشته و انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها)، جدیدترین اثری که در آن به‌عنوان صداپیشه حضور دارد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم‌برداری و تولید این فیلم از دنیای دی سی قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود. فیلم Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط و ضعیف، این فیلم موفق شد که بیش از ۷۴۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده