نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

اتمام بازی Doom Eternal حدود ۱۸ تا ۲۲ ساعت زمان می‌برد

با استناد به‌صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Doom Eternal،‌ برای اتمام و کامل کردن بازی به‌حدود ۱۸ تا ۲۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت

بازی Doom Eternal، ساخته‌ی جدید استودیو اید‌سافت‌ور تا چند ماه دیگر منتشر می‌شود و درجریان رویدادهای کوئیک‌کان و گیمزکام 2019، اخبار بیشتری را از این بازی دریافت کرده‌ایم؛ دیروز در جریان افتتاحیه‌ی گیمزکام 2019 نیز شاهد معرفی یکی از شیاطین بازی که قرار است به‌دست Doom Guy منهدم شود (!) بودیم و حالا درجریان آخرین اخبار بازی، با استناد به‌صحبت‌های مارتی استراتون، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی، گیمرها برای اتمام بازی به‌حدود ۱۸ تا ۲۲ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

این موضوع در جریان رویداد کوئیک‌کان، میان خبرنگار بلاگ QconForums.com و استراتون مورد بحث قرار گرفت و نتیجه‌ی آن به‌تازگی روی صفحه‌ی اصلی این سایت قرار گرفته است. باتوجه‌به‌اینکه حدود یک ماه می‌شود که رویداد کوئیک‌کان به‌پایان رسیده، می‌توان انتظار داشت که بازی حتی بیشتر از زمانی‌که ذکر شده، با محتویات خود بازیکنان را سرگرم کند. بازی Doom: Eternal در تاریخ ۲۲ نوامبر (یک آذر) راهی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده