نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

حضور بن افلک و آنا د آرماس در اقتباس سینمایی Deep Water

بن افلک و آنا د آرماس، در اقتباس سینمایی Deep Water (آب ژرف) آدریان لین، نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد.

بن افلک، هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای هالیوود، در اقتباس سینمایی Deep Water (آب عمیق)، یکی از بازیگران اصلی خواهد بود؛ وی در این اقتباس سینمایی با آنا د آرماس، بازیگر اصالتاً کوبایی هالیوود، همبازی خواهد بود. کارگردانی این فیلم را آدریان لین برعهده خواهد داشت که از آخرین ساختهٔ این کارگردان، ۱۷ سالی می‌گذرد. آدریان لین، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده انگلیسی، کارگردانی فیلم‌هایی چون Indecent Proposal (پیشنهاد بی‌شرمانه)، Lolita (لولیتا) و Fatal Attraction (جذابیت مرگبار) را در کارنامه دارد.

رمان هیجانی و روانشناسانه «آب ژرف»، نوشتهٔ پاتریشا های‌اسمیت، در سال ۱۹۵۷ و توسط انتشارات هارپر منتشر شد؛ فیلم Deep Water اقتباسی سینمایی از این رمان خواهد بود.

طبق گزارش سایت دِدلاین، هنوز بن افلک و آنا د آرماس به‌صورت رسمی قرارداد حضور و نقش‌آفرینی در اقتباس سینمایی Deep Water را امضاء نکرده‌اند، اما به‌نظر همین دو بازیگر در نهایت نقش شخصیت‌های ویک و میلندا ون آلن را ایفا خواهند کرد؛ زوج جذابِ جوانی که هر چیزی در رابطهٔ آنان مجاز است و تنها نمی‌خواهند ازدواج ناموفق خود را با طلاق به‌پایان برسانند. همین تصمیم آنان مشکلات زیادی را پدید می‌آورد. ملیندا روابط عاشقانهٔ زیادی دارد و ویک نیز از ماجرا باخبر است و موضوع را بین خود حل کرده‌اند، اما مرگ مشکوک یکی از معشوقه‌های ملیندا، ویک را کنجکاو به پیگیری ماجرا می‌کند. از طرفی ازدواج ناموفق و ادامه دادن این زندگی مشترک به‌شکلی ناقص، شرایط این دو نفر را هر روز بد و بدتر کرده است. پاتریشا های‌اسمیت، نویسندهٔ رمان «آب ژرف»، از سال ۲۰۱۳ در تلاش برای تبدیل کتاب خود به فیلمی سینمایی بوده است و در آن زمان صحبت‌هایی نیز با شرکت فاکس ۲۰۰۰ کرده بود. حال حق امتیاز ساخت اقتباس سینمایی این اثر را شرکت New Recency در اختیار دارد و شرکت والت دیزنی (Walt Disney)، تهیه‌کنندهٔ این فیلم سینمایی خواهد بود.

Affleck

زک هلم و سم لوینسون، وظیفهٔ تبدیل این رمان و داستان پرپیچ‌وخمش به فیلمنامه را بر عهده دارند. پاتریشا های‌اسمیت ابراز امیدواری کرده است که مراحل فیلمبرداری اقتباس سینمایی Deep Water، تا ماه نوامبر آغاز شود. آخرین فیلمی که آدریان لین ساخت، فیلم Unfaithful (بی‌وفا) بود که در سال ۲۰۰۲ اکران شد و در این فیلم بازیگرانی چون دایان لین، ریچارد گیر و الیور مارتینز حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. این فیلم امتیازات متوسطی از منتقدان دریافت کرد و با بودجهٔ ۵۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۲۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

پاتریشا های‌اسمیت، نویسندهٔ رمان «آب ژرف»، از سال ۲۰۱۳ در تلاش برای تبدیل کتاب خود به فیلمی سینمایی بوده است

آنا د آرماس این روزها مشغول بازی در فیلم جدید مجموعهٔ «جیمز باند» است و وی همچنین در فیلم مورد انتظار Knives Out (شمشیر از رو بستن)، نیز با دنیل کریگ همبازی است؛ کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر و دان جانسون، دیگر بازیگران فیلم جدید رایان جانسون، کارگردان فیلم‌ فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) هستند که در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ماه ۱۳۹۸) روی پرده خواهد رفت. فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) نیز قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود. آخرین نقش‌آفرینی آنا د آرماس روی پردهٔ سینما، به فیلم تحسین‌شدهٔ Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) دنیس ویلنوو برمی‌گردد که با نقدهای بسیار مثبتی همراه بود و در گیشه فروش ۲۶۰ میلیون دلاری داشت.

بن افلک نیز قرار است در فیلم جدید ریدلی اسکات، کارگردانی نامی سینمای هالیوود، با عنوان The Last Duel (آخرین دوئل) با مت دیمون همبازی شود. نیکول هولوفسنر، نویسندهٔ نامزد اسکار که آخرین فیلمی که نگارش فیلمنامه آن را بر عهده داشت، فیلم موفق و تحسین‌‌شدهٔ Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟) به‌کارگردانی ماریل هلر بود، نگارش فیلمنامهٔ فیلم The Last Duel را بر عهده خواهد داشت. ریدلی اسکات، مت دیمون، بن افلک و کوین والش، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت. زمان فیلم در فرانسه قرن چهاردهم میلادی خواهد بود و داستان مردی که به جنگ می‌رود و وقتی از جنگ بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که یکی از دوستانش به همسرش تجاوز کرده است، روایت خواهد شد. هیچ‌کس حرف همسر وی را باور نمی‌کند و این سرباز به رسم آن دوران فرانسه و با اجازه‌ٔ دستگاه پادشاهی، خواستار برگزاری دوئل می‌شود تا این تصمیم سرنوشت زنده بودن یکی از دو مرد را روشن کند. به نظر این آخرین دوئل رسمی و قانونی بود که در کشور فرانسه برگزار شد. تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است. 


منبع Empireonline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده