نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷

حالت Ghost War بازی Ghost Recon: Breakpoint معرفی شد [گیمزکام 2019]

در طول برنامه اینساید ایکس باکس در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، یوبی سافت با انتشار تریلری از حالت PvP بازی Ghost Recon: Breakpoint رسما رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه گیمزکام 2019، حالت PvP بازی Ghost Recon: Breakpoint رسما تایید و معرفی شد. شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در طول برنامه اختصاصی اینساید ایکس باکس (Inside Xbox) برای نمایشگاه Gamescom 2019، با انتشار تریلری از حالت PvP قسمت جدید بازی Ghost Recon رسما رونمایی کردند. در طول تریلر شاهد نمایش گیم پلی و اطلاعاتی از این بخش بودیم که در این حالت شاهد حضور ۸ بازیکن هستیم که به ۲ تیم ۴ نفره تقسیم می‌شوند و تیم‌ها باید با برنامه‌ریزی و کار تیمی در آن پیروز شوند و همچنین در طول تریلر شاهد نمایش قابلیت‌ها و امکانات بازیکن در این بخش هستیم. در حال حاضر حالت PvP بازی Ghost Recon: Breakpoint دارای دو مد و ۶ مپ است که ۲ نقشه از این ۶ نقشه، از نقشه‌های کلاسیک این مجموعه بازی هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

این حالت رقابتی Ghost War نام دارد و پیش از این شاهد اضافه شدن آن در سال ۲۰۱۷ به بازی Ghost Recon Wildlands بودیم. بازی Ghost Recon: Breakpoint در تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) برای پلتفرم‌هایی چون کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده