نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

تصاویری مفهومی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

به‌تازگی مایکل دووگرتی تصاویر مفهومی جالب و مسحور کننده‌ای از فیلم Godzilla: King of the Monsters را به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر ممکن است برخی از اتفاقات فیلم Godzilla: King of the Monsters را برای شما فاش کند

.

.

.

ماه خرداد امسال بود که فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) به‌روی پرده‌های سینما رفت، اما با نقدهای متوسط منتقدان و سپس استقبال سرد در گیشه مواجه شد. دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) تا به امروز بیش از ۳۷۸.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۱۱۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۷۵.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) منتشر شده است. به‌تازگی مایکل دووگرتی، کارگردان این فیلم تصاویری مفهومی و هنری از فیلم Godzilla: King of the Monsters را به اشتراک گذاشته که در آن شاهد تصاویر متفاوتی از صحنه‌های مختلف فیلم نیز هستیم. 

در این تصاویر، تایتان‌های فیلم مثل گودزیلا، رودان، کینگ گیدورا و ماترا در مکان‌های مختلف و متفاوت و همچنین در نبردهای مختلف قابل مشاهده هستند که در برخی از تصاویر، ظاهرا مکان اولیه این شخصیت‌ها با مکانی که در فیلم مشاهده کرده‌ایم، تفاوت دارد که ظاهرا قرار بود برخی از اتفاقات فیلم در نقاط دیگری در جهان جریان داشته باشد. همچنین در این تصاویر، گیدورا شباهت بیشتری به نسخه کلاسیک و ژاپنی خود دارد و حتی رودان و ماترا نیز با ظاهری متفاوت‌تر از نسخه فیلم Godzilla: King of the Monsters قابل مشاهده هستند. علاوه بر این، صحنه پایانی فیلم نیز ظاهرا قرار بود کمی متفاوت‌تر و طبق تصویر شلوغ‌تر باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی MonsterVerse خواهد بود که این فیلم در حال حاضر  برای اکران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده که اکران آن ممکن است پس از شکست تجاری فیلم Godzilla 2 با تأخیر مواجه شود. با این حال، شرکت برادران وارنر و لجندری پیکچرز هنوز برنامه اکران جدید این فیلم را منتشر نکرده‌اند، اما برخی معتقد هستند که اکران آن ممکن است تا پاییز ۲۰۲۰ با تاخیر مواجه شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده