// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بسته الحاقی Chapter 9: Farewell بازی Celeste به زودی منتشر می‌شود

پس از مدت‌ها انتظار، حساب کاربری توییتر Celeste اعلام کرده است که بسته الحاقی Chapter 9: Farewell به‌زودی عرضه می‌شود.

Celeste را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر و مستقل دانست که سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. مدتی بعد از عرضه، اعلام شد که یک بسته الحاقی برای بازی Celeste عرضه می‌شود، اما هنوز این بسته الحاقی در دسترس قرار نگرفته و تاریخ عرضه دقیقی برای آن مشخص نشده است.

این در حالی است که به‌تازگی، مشخص شده است که کاربران نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند به‌زودی بسته الحاقی جدید Celeste را تجربه کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری Celeste اعلام کرده است که به‌زودی بسته الحاقی Chapter 9: Farewell در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه تاریخ انتشار دقیق این بسته الحاقی اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده نه‌چندان دور، عرضه شود.

Chapter 9: Farewell دارای ۱۰۰ مرحله جدید است که مت تورسن، سازنده بازی Celeste، در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد ازطریق این مراحل تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد و بازیکنان را حسابی به‌چالش بکشد. Celeste توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Celeste از آن دست بازی‌هایی است که ثابت می‌کنند حتی در یک سبک شناخته‌شده که قبلا بازی‌های زیادی در آن ساخته شده‌اند هم می‌توان باز یک اثر بی‌نقص و عالی ساخت. Celeste تجربه‌ای است که حتی اگر کوچک‌ترین علاقه‌ای به بازی‌های پلتفرمر دو‌بعدی نداشته باشید هم شما را درگیر می‌کند چه برسد به اینکه از طرفداران این ژانر باشید. پس در هر حالت، لذت تجربه این بازی واقعا بی‌نقص را از دست ندهید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده