// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

Age of Empires IV احتمالا در گیمزکام 2019 حضور خواهد داشت

باتوجه‌به توییت حساب کاربری Age of Empires، دوشنبه عصر یک لایو استریم با محوریت Age of Empires انجام می‌شود.

یکی از بازی‌هایی که هواداران آثار استراتژی منتظر آن هستند، Age of Empires IV است. پس از معرفی این بازی اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن منتشر نشد و انتظار می‌رود در نمایشگاه گیمزکام 2019، شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتر حول Age of Empires 4 باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Age of Empires توییت جدیدی را منتشر کرده است که در جریان آن، مشخص شده است که دوشنبه ۲۸ مرداد ماه (۱۹ آگوست) و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، یک لایو استریم با محوریت Age of Empires برگزار می‌شود. در این لایو استریم که کاربران می‌توانند آن را از طریق میکسر تماشا کنند، اخبار بیشتری حول این مجموعه و برنامه‌های آن‌ها برای Gamescom 2019 مشخص می‌شود.

درواقع لایو استریم ذکر شده همان ویژه برنامه اینساید ایکس باکس است که بخشی از آن به Age of Empires تعلق گرفته است. متاسفانه مشخص نشده که شاهد کدام نسخه از این مجموعه خواهیم بود؛ زیرا تیم سازنده مشغول توسعه Age of Empires 4 و همچنین Age of Empires 2: Definitive Edition است. ازطرفی یک تصویر هم منتشر شده است که Age of Empires 2: Definitive Edition را نشان می‌دهد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم در لایو استریم ذکر شده چه مواردی برای کاربران تدارک دیده شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده