// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

تریلر جدید Ancestors: The Humankind Odyssey با محوریت پیشرفت و احتمالات بازی

استودیو پرایوت دیویژن تریلری از Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر کرده است که پیشرفت‌ها و احتمال‌های این بازی را نشان می‌دهد.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey با مکانیزم‌های خاص و منحصر‌به‌فردی که دارد، بازیکنان را در محیط پیش از تاریخ آفریقا قرار می‌دهد و آن‌ها را مجبور می‌کند تا در آن محیط سخت و خشن زنده بمانند و به تکامل برسند؛ از این‌رو می‌توان آن را یک بازی منحصر‌به‌فرد دانست که توسط استودیو Panache Digital Games در حال ساخت است. با توجه به این‌که در بازی باید در قالب یک میمون بود، داستان آن شکلی بسیار ابتدایی و پایه‌ای دارد و درصد بسیار بالایی از تجربه‌ای که در قالب این میمون باید کسب کرد از طریق انتخاب یا عدم انتخاب گزینه‌ها و تصمیم‌های مختلف است که در طول بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد؛ هریک از این انتخاب‌ها شما را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. در تریلر جدید این بازی نیز که در زیر مشاهده می‌کنید، یک‌چنین موارد و ویژگی‌هایی به تصویر کشیده می‌شود:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر هم مشاهده می‌کنید، کارگردان بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در مورد ویژگی‌هایی مانند درخت مهارت و مکانیزم‌های پیشرفت صحبت می‌کند و وابستگی بسیار بالای آن‌ها را به هرآن‌چه شما در بازی انجام می‌دهید و همچنین چیزهایی که یاد می‌گیرید یا در حین انجام کارها کشف یا پیدا می‌کنید، بیان می‌کند. کارگردان این بازی سبک بقا می‌گوید که هربار که آن را به اتمام می‌رسانید، می‌تواند متفاوت از دفعات دیگر باشد و این به دلیل ویژگی‌های ذکر شده است.

طبق گفته‌ی استودیو Private Division، تاریخ انتشار بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برابر خواهد بود با ۲۷ ماه آگوست (۵ شهریور ماه) که قرار است در ابتدا برای پلتفرم پی سی عرضه شود. این نسخه از بازی مانند بسیاری از آثار دیگر قرار است تا یک سال به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود. کسانی نیز که قصد دارند نسخه‌ی کنسولی آن را که قرار است برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود تجربه کنند، باید تا اواخر سال جاری میلادی منتظر بمانند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که سازنده بازی از منابع الهام بازی جدید خود می‌گوید. همچنین در خبری دیگر نیز نگاهی انداختیم به اطلاعاتی که از این بازی در دسترس است.

نظرات خود را در مورد این بازی خاص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده